tirsdag den 30. september 2014

Rie Randrups bog: "My Food Day" ....En lille lodtrækning

For et stykke tid siden købte jeg en ny livsstils bog i Bog & idé. 
Jeg var så begejstret, at jeg delte mit køb med jer her på bloggen.
Jeg bruger bogen flittigt, og har nu både mandemel og rismel i huset. 
 
Forlaget bag bogen har opdaget min post, og har nu sendt mig 3 bøger jeg kan lave lodtrækning om.
Så vil I være med?
Det er nok at skrive en kommentar, for at deltage i 1. lodtrækning.

Men....kommer du med et eksempel på en livsstils ændring, der har haft positiv effekt for dig, er du med i den 2. lodtrækning også.

Har du en god ven du vil anbefale bogen - (og en livsstils ændring) - så skriv på sødeste vis hvorfor og evt. hvem. Så deltager du i 3. lodtrækning, så din ven/veninde kan modtage bogen. 

 
Vinder du ikke bogen, kan den købes her hos Bog & idé.
Du skal deltage inden næste fredag den 10.10.2014, hvor jeg trækker lod om aftenen.
Har du ingen blog, skriv da mailadresse i din kommentar.

Har en eller flere af vinderne ikke henvendt sig 1. Dec. 2014, forbeholder jeg mig ret til at lave en omtrækning, så bøgerne kan finde frem til en ny vinder.
 

26 kommentarer:

Stine Plougheld sagde ...

Den bog vil jeg meget gerne vinde.

Jeg har spist efter LCHF i 1,5 år nu, og det er det bedste der er sket.
Det har givet mig en ro omkring mad, og så har jeg tabt nogle kilo også.

Mvh
Stine
stineph@mail.dk

Marianne sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde bogen, kunne godt bruge ny inspiration.

Min mand og jeg har været på Fod Map i et halvt år, det kan ses på vægten, og har givet ro i maverne.

mvh Marianne
marianne.kyndesen@gmail.com

Anette sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde bogen. En lidt latterlig livsstilsændring, jeg har foretaget er, at jeg - en stor colaholic - har lagt colaen på hylden i nu 9 måneder. Det har betydet rigtig meget for mit selvværd, men desværre ikke for min vægt.

Jeg ønsker min søster Pia en livsstilsændring, men måske nok mere på de indre linier. Men jeg er sikker på, at hun også kan bruge bogen.

reSIRIkulert sagde ...

Klart jeg vil være med....

Det siste året har jeg innført èn vegetardag i uken. Det har ført til at barna spiser de fleste grønsaker uten å klage for mye, og jeg får av en eller annen grunn mye bedre samvittighet.

Siri

Karen-Vibeke sagde ...

Er lidt i dødvande pt. Kunne godt bruge et spark til ændring af dette dødvande

Anonym sagde ...

Åhh, jeg og min veninde, Diana, har forgsøgt os med lidt I den retning og kunne godt trænge til noget at styre efter... :-)

Katrine/Små tanker sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde bogen, prøver at holde mig fra gluten, og synes jeg får det bedre, men kunne helt sikkert godt bruge inspiration og opmuntring

Anonym sagde ...

Hei,jeg deltar gjerne i trekningen.Helt sikkert masse flott inspirasjon i denne boka.Ha en fin dag,hilsen Vigdis(viva301@hotmail.com)

Anne-Mette sagde ...

Sikke en spændende bog, du har fået fingrene i. Den vil jeg gerne vinde.

Jeg har i en længere periode godt 2 år lagt sukker på hylden.

Min veninde Sara vil helt sikkert også finde spændende inspiration i bogen.

Mvh Anne-Mette (femthe (a) gmail.com

Maria sagde ...

Jeg ville rigtig gerne vinde denne bog, da jeg i den grad godt kunne bruge inspiration til en livstilsændring.
Jeg håber at mit ene lod er et lykke lod.
Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

Anne O sagde ...

Bogen ser super spændende ud - den kunne jeg godt tænke mig at vinde og få ny inspiration
Mange hilsner
Anne

Stine Holt sagde ...

Ih, den kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse!
Herhjemme har det forbedret mit humør og daglige velbefindende væsentligt, at jeg har skåret rigtig meget ned på min glutenindtag. Det kan klart anbefales!

Kærlig Hilsen
Stine (stine.put@gmail.com)

Eva sagde ...

Jeg ville så gerne være sådan en, der helt naturligt træffer sunde valg. Det er jeg ikke helt kommet til endnu.
Hvis jeg vinder, skal min veninde have bogen, - hun er gluten og laktose-intolerant. Det er forholdsvis nyopdaget, og jeg er sikker på, at hun vil finde glæde i bogen.

Anonym sagde ...

Sikke en skøn bog og hurra for en fin give away!

Den mest gennemgribende ændring jeg og min lille familie har foretaget er, at vi har skåret både sukker og tilsætningsstoffer fra alt hvad vi indtager. Sidstnævnte krævede overraskende nok langt mere research end førstnævnte! Så nu spiser vi ren mad uden hverken smagsforstærkere, halvfabrikat, farvestoffer, tilsætningsstoffer, konserveringsmidler og deslige, og vi har det bedre end nogensinde alle 3 (eller 4 eftersom jeg er gravid).

Hvis jeg fik chancen ville jeg anbefale bogen til min søster, der er mor til 2 småbørn og lever et (lidt for?) hektisk storbyliv sammen med sin mand. Deres overskud er minimalt, de er ofte syge, og køkkenskabene bugner af dåsemad, slikposer og dårlige færdigretter… jeg ville sådan ønske, at hun orkede at komme i gang med at ændre noget – bare en lille ting som f.eks. at fjerne sukkeret – og bogen kunne måske give det ønskede kærlige spark i måsen.

Med tak for en dejlig blog, som jeg efterhånden kan udenad :)

/Kristina.

Helle Kjeldgaard sagde ...

Uh den kunne jeg godt tænke mig at vinde.
Jeg tror at en af de ting der har haft/har størst betydning for mig i forhold til at ændre min livsstil, er mindfull spisning. Det der med at være mere tilstede og nyde det der puttes i munden, giver et helt andet og bedre forhold til mad.
Jeg kunne godt tænke mig at min søster vandt et eksemplar af bogen. Hun gør sådan et flot stykke arbejde med at indarbejde nye og sunde vaner i sit liv. Desuden udforsker hun, kreere og serverer gang på gang lækre sager for sin kærester, som for et års tid siden fik konstateret cøliaki og laktoseintolerance. Hun fortjener så meget at få en bog til yderligere inspiration.

Anonym sagde ...

Sikken en fin bog - den kunne jeg godt tænke mig at vinde, så jeg kan få lidt inspiration til at komme i gang igen. :)

Mange hilsener
Karina

bare WUNDERBAR sagde ...

Den vil jeg da gerne vinde. :)
Ingen raffineret sukker og fast søvnmønster virker positivt for mig.. :)
men det er ikke altid jeg kan indfri egne intentioner... :)
KH Rakel

Unknown sagde ...

Den gad jeg godt vinde! :)
sanneelvton@hotmail.com

Jannik Just sagde ...

Den ville jeg gerne vinde. jeg skal tabe mig efter graviditet.

MVH SAnne; sannenordtorp@hotmail.com

Haveheksen sagde ...

Den vil jeg gerne vinde:) Jeg har kigge på den flere gange efter jeg fik den anbefalet af en spirituel coach.
Jeg har stoppet flere års (mis)brug af Pepsi max og er nu i gang med at fjerne gluten fra min kost. Det har gjort så meget for min hud, mit humør og min energi, men det er ville være rart med noget inspiration til hvad så i stedet for brød:)

bruunsbolig sagde ...

Den bog vil jeg gerne vinde. Jeg laver mad til unge og det er altid kærkomment med nye indfaldsvinkler og ny inspiration.
Kærligst Hanne Maria - Bruunsbolig

Anonym sagde ...

Uha, den vil jeg gerne vinde til en veninde
Hilsen Jytte
Tiljytte(snabela)gmail.com

Line sagde ...

Vil meget gerne være med i lodtrækningen! :D

Anonym sagde ...

Skøn gevinst! Elsker ny inspiration til min dagligdag og ikke mindst min "kamp" til at føre sund livsstil og evnen til at træffe valg af gode overvejelser senere hen i livet.
Har selv prøvet i en periode at ikke spise gluten, troede først det var en sundhedstrend men hold da op hvilken forskel det gjorde på træthed og uro i maven! "Snyder" lidt nu da jeg er gravid igen og mærker at min krop har brug for lidt ekstra kulhydrater.
Jeg ønsker endvidere at min svigermor, som altid har kæmpet med yoyovægt og utallige slankekurer.
Mvh Annika
Bergstromannika@yahoo.se

Sissel sagde ...

min ændring har været at få valgt den motion, som jeg gerne vil dyrke - svømning og få en fast aftale med en veninde om morgenen kl. seks. Så har jeg aldrig dårlig samvittighed over at det går ud over børnene og det er en dejlig start på dagen.
Jeg kunne ønske at min veninde Pernille blev "begavet", fordi hun har sine egne udfordringer og forsøger at gøre noget ved dem.
hilsner fra Sissel
sissel@sfw.dk

Anonym sagde ...

Jeg har lånt bogen på biblioteket - det ville være dejligt, hvi det var min egen :-)
Deltager gerne.

Mvh
Sine/seg@c.dk