mandag den 29. september 2014

Frk. Lunella er fra en yngre generation end min - med lutter gode fornemmelser

Via en sød designer veninde er jeg stødt på denne fine, smukke, sarte og rene blog. Et sted med gode fornemmelser og gl. dyder. 
Jeg sætter stadig pris på, når tiden tillader det, at gå på "blog-walk" og kigge mig omkring.
Hvor er der skønne oplevelser og fine universer at følge.

 Billede lånt hos Frk. Lunella
 Billede lånt hos Frk. Lunella
 
Kan kun anbefale dem i en yngre generation end min.
Her er et par billeder hentet fra Frk. Lunella
Mærk stemningen og kig forbi hendes fine univers.

  Billede lånt hos Frk. Lunella

 

2 kommentarer:

Sonja Clausen sagde ...

God formiddag,

sikke et fint indlæg og en sød henvisning.
Jeg har valgt at følge hendes blog også:-)
Tak for tippet og inspirationen, som vi ofte henter på din blog.
Hjælper min veninde i Blogland:-)

Hilsner og en god dag.
Sonja

Frk.Lunella sagde ...

Hej Karen,
1000-tak for din utroligt fine henvisning til min blog - og de fine, fine ord den :) Min dag er på glædesbarometeret lige steget adskillige grader!

De bedste hilsner
Lulu/Frk.lunella