lørdag den 29. december 2012

Sæbebutik i NYC....når nu sæbe er noget jeg selv eksperimenterer med!

I NYC stødte jeg helt tilfældigt ind i en skøn skøn sæbebutik/livsstilbutik.
Ualmindeligt søde Hendrien er kvinden bag dette fantastiske concept (RAIN AFRICA) 
 af håndlavede Fairtrade produkter fra Afrika.
Eneste farve i butikken var disse flydende sæber i glasrør til aftapning....
 
 
Ellers skønne tone i tone natur farver og yderst hjælpsomt og imødekommende personale, som jeg faldt i snak med....
Der findes en butik i Amsterdam, ja og ellers ikke lige i Europa.


Desværre kommer den skønne duft ikke med på billederne....

 

De sorte herunder købte jeg en af....uha de er nice og hvilken dejlig duft :)


Kan godt se der er lang vej fra mit lille eksperiment med Lars, hjemme i Silkeborg
til sådan en hel butik af perfekte sæber  :)

6 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Hold da op, det er fantastisk, man kan fylde en hel butik med sæber. På den anden side mødte vi i Sidney en butik kun med knapper. Fortsat god ferie...... Og godt nytår....

Jenny sagde ...

Det ser helt fantastisk ud :) :)

Tulip sagde ...

Å dette så ut som å være en nydelig butikk...kan nesten kjenne såpeduften hit;)
herlig med tur!

Unknown sagde ...

Ej hvor ser det lækkert ud :o)

Gita sagde ...

Super fed blog, du har!
Tag gerne et kig forbi min: http://bygitamaria.blogspot.dk/

A + K = ♥ sagde ...

Jeg ville ikke kunne være i alle de dufte, men hvor ser det dog fantastisk ud (:

- Kit