onsdag den 12. december 2012

12 timers Giveaway på Sidsel Sangilds seneste bog: "Hovedstads".

Allerkæreste bloglæser
12 timer giveaway... 12.12.12.


Hermed en rask giveaway på Sidsel Sangilds helt vildt skønne bog med hækling inspireret af Hovedstaden.
Og ja, det er for at fremhæve Sidsels bog....fordi den er inspirerende og fordi jeg lever og ånder for at inspirere andre og dele ud af de gode ideer der opstår i et kreativt univers som mit.
 
Og alle jer der bare nyder at surfe rundt og finde daglig inspiration
deltag i min give away her.



"HOVEDSTADS"  indeholder 10 skønne opskrifter inspireret af hovedstaden.

Skriv en kommentar og du er med.

Jeg trækker lod 12.12.12 kl. 22

200 kommentarer:

Jette sagde ...

Det ser ud til at være en rigtig skøn bog. Den vil jeg gerne vinde,

Unknown sagde ...

Jeg er med :)

Unknown sagde ...

Skøn give away... Deltager straks. :-)

Sine sagde ...

Den vil jeg gerne være med i lodtrækningen om.

anne sagde ...

Hvor dejligt, har længe gået og pønset på denne dejlige sag, så nu prøver jeg lykken.
Hilsen Anne

Mette FB sagde ...

Den vil jeg rigtigt gerne vinde, oplagt julegave til mig selv :-)

mitlivshjul.blogspot.com sagde ...

Lyder som en super lille bog som jeg ville elske at kaste mig over ;-)

Unknown sagde ...

Årh, den vil jeg rigtigt, rigtigt gerne eje. Trænger til lidt hækle-inspiration :)

fruhenneberg sagde ...

den kunne jeg godt tænke mig at vinde

Unknown sagde ...

Håber virkelig meget jeg vinder den her!!

Anonym sagde ...

jeg vil gerne være med
Agnes

agmad@yahoo.com

Marianne sagde ...

Helt sikkert en bog jeg gerne vil eje - så kryds ;0)

Marianne

SjuulT sagde ...

Uhh den ser lækker ud! Jeg detager fluks:)

Pernille sagde ...

Den bog står højt på min ønskeseddel i år, så det ville da være dejligt med en lille forskudsjulegave :))

Garn overalt... sagde ...

Dejlig lille december-give-away. Jeg er med - håber på en julegave til mig selv :)

Birgitte Graversen sagde ...

Den vil jeg gerne vinde.

Herdis P. Nielsen sagde ...

Sikke en overraskelse! Jeg er med.

Margit sagde ...

Haps- det vilværelækkert med sådan en bog :)
margit.rosenaa@gmail.com

Ellen Jørgensen sagde ...

Jeg er med :)

Trine sagde ...

Den ser super fed ude, så vil rigtig gerne være med :-)

Camilla sagde ...

Den vil jeg så gerne vinde, har længe gået med tanken om at måtte eje denne, så kunne være dejligt at være heldig..
Kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.com

Gry Aarestrup sagde ...

Jeg er så meget med på din give a-way....

Bente sagde ...

Er da med i din give Swayze...

Arlianas sagde ...

hvor jeg håber at jeg er heldig :-)

Mette sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage:-)

Prinsesse Suh sagde ...

jeg er med!

Unknown sagde ...

ja for søren, selvfølgelig vil jeg være med, man kunne jo være heldig

TinaLykke sagde ...

Skynder mig at deltage, for den bog kunne jeg godt tænke mig!

Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

Jeg vil gerne være med!

Anonym sagde ...

Count me in;) sannedalgaard@hotmail.com

Julie Søndergaard sagde ...

Orv, jeg må være med her :-)

Lola sagde ...

Lækker bog - mon ikke man kunne blive inspireret til et nyt sofa-projekt. :)

Lone sagde ...

Hej den kunne jeg rigtigt godt tænke mig

Unknown sagde ...

Jeg kunne også godt tænke mig at deltage :)

Karin Grøn sagde ...

Skøn bog---den vil jeg gerne lægge et lod ind på

Unknown sagde ...

Elsker Sidsels bøger !

Annie sagde ...

Lækker bog. Jeg er også med:-)

Pernille sagde ...

Vil meget gerne deltage :-)

Nørkle Tøserne sagde ...

Sidsels bog er bare en must-have... Uha... Bare det bliver mig lykken tilsmiler.
Mvh Rikke

Pia Langelund sagde ...

Hej, ja den er god og fin. Jeg er med.

Louise Huss sagde ...

Hej Karen
Den bog vil jeg da virkelig gerne vinde.
Glædelig jul fra Louise Huss

Anne Sofie sagde ...

Lækkert! Er med :) sofie_steens (a) hotmail.com

Trine F sagde ...

Den er jeg da helt klart med på ;-)

Maria Larsen sagde ...

Sikke en god idé.. Jeg vil gerne være med :-)

Line-mor sagde ...

Jeg er med :)

Charlotte Illum sagde ...

ta mig - ta mig...

Anonym sagde ...

12 timer, så kan jeg vist lige nå det ;O)
.
Betinabisp@yahoo.dk

Laura sagde ...

Her vil jeg rigtigt gerne være med, for den bog har stået på ønskelisten lige fra den udkom.

Dorte sagde ...

Skøn bog, den er jeg med på.

Unknown sagde ...

Uh.. den ønsker jeg mig til jul - Den vil jeg gerne vinde:)

KirstenLN sagde ...

Ta' mig,. ta' mig!

K.h. Kirsten LN

Annette sagde ...

Haps - den vil jeg gerne bruge lidt tid på.

Barbara sagde ...

MIN MIN MIN - håber jeg i hvert fald!!!

Anne Dahl sagde ...

Ja tak!
anne-mdr@hotmail.com

@ sagde ...

Åh jeg er SÅ meget med! : )

Ida sagde ...

Åhh den vil jeg rigtig gerne vinde! :-)
idapersson84@hotmail.com

Mrs. E sagde ...

Mon dagen i dag kaster lidt onsdags held efter mig...

Helle D sagde ...

Ser spændende ud, når man er til hækling! Jeg er helt klart med!

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med :-)
mvh Siv
ronnb55 (at) hotmail.com

reSIRIkulert sagde ...

Klart jeg er med!

Dyveke (Lornithorynque) sagde ...

jeg vil gerne være med :)

Anonym sagde ...

Den SKAL jeg bare vinde :D

Unknown sagde ...

Kunne jeg da bare være heldig at vinde Sidsels nye bog :-)
XXX

Randi B. Jensen sagde ...

De ting, jeg har set fra Hovedstads er bare så fine - så jeg vil gerne være med i din Giveaway :-9

Unknown sagde ...

Super lækker giveaway. Jeg er med

Line - Teaklover sagde ...

Den bog har jeg læst meget godt om! Jeg vil gerne være med

Rikke sagde ...

Skøøøøn giwe away!!!
Den vil jeg håbe at jeg vinder....

Ellen sagde ...

Jeg prøver lykken :-)

Charlotte sagde ...

Ih, hvor skøn en bog - den vil jeg gerne vinde :-)
cloumand@gmail.com

Mathilde sagde ...

vil meget gerne deltage.

Rie sagde ...

Jeg skal måske snart hækle - hvis jeg er heldig :)

Solskin Christophersen sagde ...

Den er så flot den bog, jeg får lyst til at hækle, selvom jeg mest strikker.

Lone sagde ...

Jeg vil rigtigt gerne være med i lodtrækningen. Hæklenålen trænger til ny inspiration :-)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne deltage
Mvh Maja (majahoegh@gmail.com)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne deltage
Mvh Maja (majahoegh@gmail.com)

Savila sagde ...

Jeg vil meget gerne være med! :-)

Josefine sagde ...

Den vil jegvitkelig gerne have hjem til samlingen

Rikke sagde ...

Den bog måtte meget gerne bo hjemme hos mig! Jeg X´er fingre;)

Kh Rikke
www.bareschoen.blogspot.com

Vibeke sagde ...

Håber der er held ved den 12.12.12.
Det vil være godt med lidt hækle inspiration til variation til strik.

Inge Burgaard sagde ...

Den står på min ønskeseddel, så jeg vil rigtig gerne være med....

Anonym sagde ...

Jeg lægger lige et lod :-)
Figarine

Christina sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage. Lækker bog.

juncher sagde ...

Den står på ønskelisten så jeg vil rigtig gerne deltage

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Den vil jeg da meget gerne vinde. Tak for inspiration... Glædelig Jul/ Johanne

Anne F. sagde ...

Den vil jeg gerne vinde :)

Unknown sagde ...

Det er en dejlig bog, som jeg kun kan anbefale. Har allerede hæklet 2 af projekterne, og skal i gang med flere.

Helle sagde ...

Ser ud til at være en spændende bog - jeg vil gerne deltage.

Sarah sagde ...

...og tak fordi du ånder og lever for at inspirere os andre!
Jeg vil gerne være med i denne give away:0)

ulla sagde ...

Jeg er med:-)

Anonym sagde ...

Kære Karen. Jeg kan rigtig godt lide din blog. Det er inspirerende og hæklebogen Hovedstads ser spændende, så jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

Hilsen Sanne sba (snabel a)lf (punktum) dk

Astrid sagde ...

Hun er rigtig god til 3D hækling, så vil være den heldige.

Anonym sagde ...

Vil gerne delteage i lodtrækninen.

Mvh
Sine/seg@c.dk

Margit sagde ...

1 lod til mig! Tak for en skøn blog.
Vh Margit
mkirketofte(a)hotmail.com

Pernille sagde ...

Jubi, jeg er klart med :-)

Christina sagde ...

Åh den vil jeg gerne vinde!

KahviKaneli sagde ...

Oj! Vilken nydelig bok.
Jeg er med :O)

trinesoehest sagde ...

Den ser fin ud! Jeg er med! :-)

En Underlig Fisk sagde ...

Ja det vil være lækkert at vinde. Tak for chancen :o)

fru westerskov sagde ...

Det vil glæde mig meget, hvis jeg skulle være den heldige.

Lisbeth Madsen sagde ...

Jeg vil gerne prøve lykken, bogen lyder spændende. Hilsen Lisbeth

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Jaaaa den vil jeg gerne deltage i - jeg krydser og håber :-)

Louise sagde ...

Hun laver sådan nogle fine bøger og opskrifter. Selvfølgelig er jeg med..

malenefelber sagde ...

Den bog vil jeg rigtig gerne eje :) lyder spændende! Kh Malenefelber@gmail.com

Heidi Hartmann sagde ...

Så lækker en bog, den vil jeg gerne vinde:)

VH Heidi Hartmann

Mor Lotte sagde ...

Uhh. denne bog ville jeg virkelig gerne kaste mig over i denne kolde tid... :o) krydser fingre for at jeg er heldig...

Mille sagde ...

Den vil jeg super gerne vi vinde:)

Unknown sagde ...

Den ville jeg gerne lade mig inspirere af.
Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

mullepigen sagde ...

Er da klart med. Mangler noget at give mig i kast med i min barsel udover hæklede legesager og babytøj

Irene sagde ...

Den bog vil jeg sørme gerne vinde. Den ser fin ud :-)

Marthe sagde ...

Denne søde juletid :-) prøver lykken, for en inspirerende bog er noget af det bedste jeg ved.

Anonym sagde ...

Hvis jeg vinder vil jeg lære at hækle. Hilsen Lissi
knk@pc.dk

Anonym sagde ...

Sidsel laver de fineste ting...specielt denne Hovedstads er fantastisk :)
KH Louise

Marie-Louise sagde ...

Spændende bog. Jeg er med! :-) marie-louise@ zenger.org

FruHansen sagde ...

Uhhh den gad jeg godt vinde - krydser fingre på denne magiske dag:-) kh. Mette

Fynpige sagde ...

Med ;o)

gitte sagde ...

Jeg vil da også være med

Anonym sagde ...

Ih altså den står på min ønskeseddel - håber heldet er med mig ;O)

Anita/Photomusen sagde ...

Den står i hvert fald på min ønskeseddel

Bettina sagde ...

Åh den ser så insprirende ud:) Hilsen Bettina

karenmariehansen sagde ...

jeg kunne godt tænke mig at vinde den!

LillumogCo. sagde ...

Bor jo selv i den store inspirende hovedstad og ville så absolut elske denne bog. Jeg er klart med

Emmy sagde ...

Jeg deltager gerne:-)

Annika Kramer sagde ...

Jeg vil gerne være med :)

Anonym sagde ...

Dejlig bog!
Julehilsen Majken (mw@paradis.dk)

Helle Kjeldgaard sagde ...

At blive inspireret er fantastisk. Jeg er med!

ByFonna sagde ...

Dejlige december.
Dejlig inspiration.
Dejlig give away:-)

Julie sagde ...

Jah! Har lige lånt hendes Hæklede Gaver, rigtig fede opskrifter.

Anette sagde ...

Juhuu, det vil jeg gerne vinde - måske den allerede lægger i en af pakkerne ovenpå. Den står i hvertfald på liste

Anonym sagde ...

Jeg mangler lige nogle sidste øjebliks julegaver, så jeg er med.

Sedelfors@hotmail.com

Rikke Eid sagde ...

Uhh der er mange opskrifter i den, jeg godt gad at gå i krig med:) Krydser fingre for at jeg bliver den heldige, Rikke - rikke.eid@live.dk

ana69 sagde ...

Super nice give away,
Jeg nyder altid en tur rundt på din blog du er mega meget inspirerende :-)
Hilsen Anni

Anonym sagde ...

Sikken skøn bog - den krydser jeg fingre for bliver min.

Helle
Hellecas@ofir.dk

Krull sagde ...

Hvis ikke jeg kan klar disse opskrifter, så kan min svigermor helt sikkert være leveringsdygtig i håndkraft :-)

Strikkeglæde sagde ...

Jeg er med - spændende håndarbejdsbøger kan jeg altid bruge. Mvh Susanne

Emilie sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne vinde. :-)

Anonym sagde ...

den vil super gerne vinde, da den ser spændende ud :-)

Ditte Olsen sagde ...

Det er så fin en bog, den vil jeg gerne vinde :)

Anonym sagde ...

Den vil jeg super gerne vinde. Spændende, spændende.

Vh Helle
hellekristensen@pc.dk

Inge sagde ...

Jeg har fundet hæklenålen og garnet, så nu mangler jeg bare bogen med de spændende opskrifter.

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Ov, den ser godt nok spændende ud! Jeg deltager selvfølgelig!

Anonym sagde ...

Der gad jeg godt eje :)
Baluskayer@hotmail.com

Jenny sagde ...

Jeg er helt klart også med :) :) den kunne jeg rigtig godt tænke mig :) god onsdag aften.

Anonym sagde ...

Jeg er SÅ klart med - har smugkigget i den, og den er én af bøgerne højest på ønskelisten. Please den må blive min ;o).
Jule-hilsner
Annette Bøggild
annette.boggild@gmail.com

Anonym sagde ...

Den vil jeg virkelig gerne vinde :-) Elsker hendes hækle-designs.
Mvh. Helle
hellevilladsen@yahoo.dk

Anonym sagde ...

Tag mig, tag mig, tag mig :-)
Dortheivalo@greennet.gl

Rine sagde ...

Bare jeg bliver den heldige. Er vild med hendes ting.
Jeanette

Sanne Jørgensen sagde ...

Jeg er vild med hendes design, så jeg deltager gerne:-)

Anonym sagde ...

Uh, lad mig være med!!
Vh Trine (trinesp@gmail.com)

Anja Krull sagde ...

Ja den vil jeg rigtig gerne have, så jeg krydser fingre xxx :)

Anonym sagde ...

Her vil jeg gerne være med

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg er også med

hæklemor sagde ...

Wauw den vil jeg gerne eje, kunne være fedt med ny inspiration

Ellen Kathrine sagde ...

Den bog er bare så inspirerende, den vil jeg gerne vinde.

Cille - TheFunkyFox sagde ...

Den står absolut højt på min ønskeliste - jeg er med.

Karina sagde ...

Ja ja ja jeg vil også lige nå at være med. Kh Karina/Fridutte

FruFromsUnivers sagde ...

Helt sikkert en lodtrækning, som jeg gerne vil deltage i :-)

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er helt sikkert med i din 12-give Away ;-)

Smedegaard sagde ...

Jeg vil så gerne vinde :)

Kristine sagde ...

Ser spændende ud, den kan jeg godt bruge.

grl.dk sagde ...

Jeg krydser hvad krydses kan, bogen står på min ønskeseddel :o)

Lotte sagde ...

Uh, godt med ny inspiration! Jeg er med!
Kh Lotte

Anonym sagde ...

Den ser spændende ud. Jeg vil gerne være med!
Hilsen Jenny (jwerneteg@hotmail.com)

JaKris sagde ...

jeg skal da lige nå at være med :D

Anonym sagde ...

Jeg kan lige nå det, den ser rigtig spændende ud
Lene2300@hotmail.com

Merete sagde ...

Ja da ... må bestemt prøve med et lod.
God jul til dig

Helle K. sagde ...

Jeg nåede det lige :)

Anonym sagde ...

Jeg vil gjerne bli med for den boken virket helt topp !!
Julehilsen fra Hilde
hilde.moss@gmail.com

Sissel sagde ...

altid med på en god bog

Fru Olsen sagde ...

EJ ser ud til at være en fed bog - tak for du altid dele så fede ting med os alle - du laver bare nogle fede ting - glædelig december til dig mvh. fru Olesen /Ulla

Juhl78 sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne vinde.
Mvh Gitte Juhl

Anonym sagde ...

Den gad jeg godt få mine kreafingre i. Jeg er klart med.
Lisbeth

skovgaard.anders@gmail.com

helle sagde ...

jeg er med - åh, hvor ser den lækker ud den bog.
Hilsen
Helle.sandby@hotmail.com

Betty sagde ...

I sidste øjeblik.....Elsker ny inspiration, så jeg prøver lykken!

helle sagde ...

Så fin...deltager med glæde!!

Anonym sagde ...

Jeg er klar ;-)
Hilsen

Vibeke@5750.dk

Liva sagde ...

Fede opskrifter! Det ville være en perfekt julegave til mig:) hilsen Liva

Anonym sagde ...

den er superfin, lægger også lige min mailadresse charlottej05@hotmail.com

Unknown sagde ...

Jeg vil meget gerne være med...'

Heebaz sagde ...

Jeg vil meget gerne nå at være med :)
Bogen står højt på ønskelisten!

Tanja's Verden sagde ...

Jeg kan lige nå det. Jeg vil rigtig gerne være med :)

Anja sagde ...

Jeg kan vist lige nå at være med!

anja8700(a)hotmail.com

Lene sagde ...

Den bog ser virkelig spændende ud. Jeg vil meget gerne deltage :)
lene_mondrup@yahoo.dk

Marianne sagde ...

Den bog står på min ønskeliste ...
Tænk hvis jeg var heldig :)
Knus

Kirsten - ChiliPigen sagde ...

Vil også gerne være med:-)

Anne Thomsen sagde ...

Spændende med ny hækleinspiration. Jeg håber, jeg er den heldige.

Karen sagde ...

Jeg vil også gerne være med, og der eren hel halv time tilbage:-)
hilsen Karen
kme.nielsen(snabela)gmail.com

Lise Lotte sagde ...

Ih her vil jeg da også gerne være med og kan lige nå det kan jeg se.

Inger Lises Verden sagde ...

De er så flotte, de ting hun laver! Jeg forsøger mig også!
Kram Inger Lise

Anonym sagde ...

Den bog vil jeg bare så gerne eje

Rikke, mau-sen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Åh den kunne godt glæde her på matriklen

Linen sagde ...

Skynder mig lige på falderebet at være med

Anonym sagde ...

valdemars mor@ skøn bog, ja tak :)

mariannefranziska@gmail.com sagde ...

Jaaaaaaa, den må jeg da vinde

Lene sagde ...

Krydser fingre her på falderebet for at det er mig sim er den heldige. Kh. Lene

Sandra sagde ...

Haps :)

kig også gerne forbi min lille give away:

http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

WintherTid sagde ...

Bogen ser spændende ud - vil gerne være med.

Birthe sagde ...

Åh det nåede jeg vist ikke , men så er der jo en der bliver den heldige :-)

bruunsbolig sagde ...

......den vil jeg gerne vinde!

Pi Andrea sagde ...

Kan jeg mon nå at være med :)

Karen Klarbæk sagde ...

Lodtrækningen er slut, og der er fundet en vinder.
Det blev Gitte Moesby med bloggen:
Dit og Dut.


Kh. Karen