tirsdag den 4. september 2012

Find en inspirator

Jeg har altid fundet det vigtigt at inspirere andre.
Måske fordi jeg elsker fornemmelsen af selv at få det kick en "god idé" kan give.
Men for selv at kan komme med gode ideer, er det godt at have nogle at udvikle ideer med, så de gode ideer kan komme i sving for alvor.
Jeg har et par stykker......en af de rigtig gode er Tina. Har mødt hende via bloggen, og nu er vi på mange måder krea-sparringspartnere.
Find hendes blog her: Tina Dalbøge
Og hendes fantastisk e-bogs webshop her: Kreative paafund ....
hvor min egen hækle bog: Hæk'let for børn og begyndere også er til salg.


 God kreativ dag derude i blogland.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er så skønt med kreative håndværkere, dem kan der ikke blive for mange af. Kæmpe tillykke med din bog, det har jeg vist ikke fået skrevet! Ha en smuk dag

Ditte sagde ...

Tinas blog er jeg også faldet over og gang på gang bliver jeg overrasket over hvor meget kreativitet der er på hendes blog og din for den sags skyld.

Jeg troede jeg var kreativ, men jeg har mødt mine overmænd en del gange og jeg elsker det. Elsker at blive inspireret.

Tak for det.

Ditte