søndag den 23. september 2012

Efterårs gøremål

I dag har været en dag til efterårsgøremål.
Bænken er kommet ind igen...og rummet her tømmes langsomt igen for planter, der har været der hele sommeren, så det igen fremstår som dette billede fra det tidlige forår.
Mine jordbær planter har lavet så mange nye aflæggere at jeg har delt ud til højre og venstre...
 Jeg har store planer med gården. Nyt hegn. Plantekasser og rigtig megen stemning næste sommer.
Det er allerede nu jeg skal have købt blomsterløg og måske have plantet et lille æbletræ på endevæggen?
Solskin indbyder til udendørs aktiviteter i dag.
Nyd dagen :)


4 kommentarer:

HANNE sagde ...

En blåregn ville også gøre sig godt :O)

Anne-Mette sagde ...

Desværre har det ØS regnet hos os i dag. Så ØV vi har ikke fået gjort noget som helst.
Din fine gård har besmt potetiale til at blive rigtig fin og hyggelig.

Kh. Anne-Mette

Curly sagde ...

Hvis det er en god "varm" mur så kan en figen anbefales. Det er mums bare at kunne plukke dem :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Åh ja, blåregn....og figner. Gode ideer. Jeg skal vist i gang med en større plan :)

Karen