søndag den 19. juni 2011

Ny havelåge

Sidste år lavede vi hul i hækken. Nabohaven er ofte besøgt af vores børn, da der er den skønneste store trampolin nedgravet.
Naboens yngste er lige begyndt at snakke og noget af det første jeg har hørt hende sige er: "Kage".
Det sker udenfor vores havedør...hmmm hvorfor mon?
 Der er ivrig trafik på tværs, på trods af aldersforskel.


Nu er drengene i gang med en låge. Og efter mit ønske skal sådan en havelåge da have overlægger.

Billedet afslører meget godt at det er pindsvinemanden der arbejder og naboen der holder øllene imens :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da også en okay rollefordeling. Begge opgaver er jo vigtige i sådan en "naboløsning":)

Etta Loa sagde ...

Karen du HAR sikkert allerede skrevet det herinde før,men nu hvor jeg har set billeder af din mand syns jeg altså ikke der er særlig meget "pindsvin" over ham - så jeg MÅ lige spørge hvorfor du kalder ham det ?? ;o)

Sidsel sagde ...

Åh, det er altså en god ting. Vi har også et hul i hækken til naboen så vores børn kan løbe ind til hinanden, uden at skulle løbe ud på vejen. Min nabo er en ganske ferm hjemmebygger og har bygget den sødeste lille "hobbit-dør" på godt en meter i højden! Den bliver flittigt brugt :)