torsdag den 2. april 2009

Hurra!!! Ny bærbar computer

Jeg har fået ny computer i går. Bundkortet i den 4 år gamle super sag jeg havde røg for nogle uger siden, og siden da har jeg haft min særlige adgang på min mands computer....det virker fint nok, men en ny bærbar gør det muligt at sidde i stuen og ikke i kælderen. Hygge i sofaen og lige gå på nettet et øjeblik uden at være langt væk fra mand og børn. Så hurra for Aldi og for vores gode ven og computer "expert" Kim, der tippede os om Aldi gode tilbud onsdag morgen.

Min mor havde heldigvis tid at tage derhen og stå i kø ½ time før de åbner. Hun var en af de heldige 6 der fik en computer med hjem. Og pris: 4999,- dkk for en super hurtig bærbar med alt det nye guf. Do I feel lucky?
Nu må vi så se om vi kan redde harddisken på den gamle....




2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Slitan! som vi sier i Norge.
Vi sitter alle i stuen med en computer på fanget. Jeg vet ikke hvor heldig det er, men alle liker det for tiden så foreløpig fortsetter vi. Det stjeler en del tid , men hva gjør ikke det. ;-)

Helle : sagde ...

Det er bare ikke til at undvære en bærbar computer, hvis man har haft en før. Tillykke med den NYE