fredag den 26. januar 2018

Lækkert uld til den kolde vintertid

Kulden har rigtig taget fat, og så er det jo dejligt med et skønt, 
varmt og lækkert tæppe til at tage over sig. 

Jeg er klart mest til uldtæpper i denne tid. Og så er det jo heldigt, at jeg er masser af lækkert, økologisk og GOTS certificeret uldgarn i min forretning og i webshoppen
Eller hos mine forhandlere rundt om i Danmark.

Tæppet på billedet er blot et lille et, jeg bruger til udstilling i min forretning. 
Det er de kendte bedstemor firkanter, jeg har hæklet sammen på "Karen Klarbæk måden".


Vil du selv i gang, er der en nem billedguide fra bloggen her. Den viser hvordan man hækler lapperne. Men vil du lære sammenhæklingen, finder du vejledning i min e-bog: Hæklede tæpper.
For flere år siden var jeg i TV2 Frihuset og vis hvordan man hækler sammen, og siden har det spredt sig, så vælgdi mange andre end mig kan spare sammensyning eller montering, ved at hækle sammen undervejs.

Du kan også kigge ind i forretningen i Silkeborg, så hjælper jeg dig meget gerne. Jeg er som regel i forretningen hver mandag, onsdag og fredag fra ca. kl 8.30 - 12.30. Ellers har jeg åbent hver lørdag kl. 10 - 14 og efter aftale, så giv mig et ring (tlf. 22 588 589).


En anden mulighed, for både hjælp og hygge, er at komme til en af de gratis workshop, jeg holder i forretningen hver onsdag aften kl. 19. - 21. Du tilmelder dig via webshoppen.


Er du ikke i nærheden af Silkeborg og fryser du også fødderne, så du skal i gang med tæppe-hækleriet nu, kan du som nævnt købe uldgarn på webshoppen. Du kan også købe opskriften til zigzag-tæppet her over. Opskriften fås som postkort.

Ingen kommentarer: