torsdag den 5. maj 2016

Mine designergrydelpapper bliver fremadrettet solgt hos Laurentius i Skagen

Jeg har lavet den skønneste stak på bestilling fra Sus og Charlotte, som er indehavere af min yndlingsbutik indenfor køkkengrej Laurentius i Skagen.
 

 Jeg glæder mig til at se hvordan kunderne tager imod mine lapper :-)
Du kan stadig selv fremstille dem til eget brug (eller værtindegave) efter min opskrift som du finder 
i min webshop:
sammen med bomuldsgarnet som her er vist i 
Lædersnøren er 3 mm tyk. Du skal bruge 25 cm til hver grydelap
eller lav grydelappen efter opskriften med integreret ophæng/hul.





3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Karen

Jeg har lavet dine fine grydelapper. Men jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan bruge 75g garn pr grydelap. Jeg har fulgt opskriften til punkt og prikke men jeg bruger højst 30g pr grydelap. Mønsteret passer, men de er ret små. Jeg har ikke prøvet at gå en nålestr. op, men tænker ikke at det ville kunne gøre så stor en forskel i forhold til hvor meget garn der bliver brugt. Jeg har fået tilsendt opskriften på et trykt kort.

Karen Klarbæk sagde ...

Der er sket en fejl. På en eller anden måde er linien "dobbelt tråd" blevet slettet fra opskrfiten.
Jeg har lige opdaget det og derfor ikke nået at lave redning ifht. den der har modtaget kortet..
Beklager fejlen...Virkelig meget.
Da du er anonym, kan jeg desværre ikke skrive til dig direkte.
Kan vi finde en måde jeg kan udbedre "skaden" for dig?
Send mig privat mail: kontakt@karenklarbaek.dk

Mange hilsener
Karen

Anonym sagde ...

Kære Karen

Tak for din besked, så giver det hele jo meget mere mening :-)Jeg har sendt dig en mail :-)