torsdag den 23. juli 2015

Karen Klarbæks Verden 7 år nu....og nu også på webshop

Min Blog har netop rundet 7 år.
Tak til alle jer trofaste læsere der deler hækle-, garn- og mange andre passioner med mig.
Tak for trofast ind- og medlevelse i mit univers gennem efterhånden rigtig mange år.
  Jeg elsker tanken om at vi er sammen - ikke noget "Palle alene i verden" til mig :-) Tak !

Har været lidt længe om at få lavet et indlæg her på bloggen igen.
Jeg døjer så frygteligt med spam attack på min blog, så jeg nu i en periode har lukket for kommentarer.
Prøver at åbne igen....og håber de maskiner der forsøger at smide en kommentar ind pr. 1/2 minut er stoppet i mellemtiden :-)
Ville jo egentlig bare gerne dele med jer, at mit colorcotton er en realitet og at min webshop nu er ÅBEN
godt nok kun med overførsel af penge via bank, men nu er det muligt at købe mit "Color cotton"
og mine opskrifter og e-bøger direkte her:

 

Derudover, holder jeg åbent i min lille butik/udleverings sted for webshoppen:

NÆSTEN HVER LØRDAG KL. 10-14
Chr. 8.s Vej 6a
8600 Silkeborg
 :-) Der kan blive en enkelt Lørdag hvor jeg er forhindret.
Jeg har nemlig mit skønne arbejde (lidt mere end fuld tid) ved Bog & idé endnu. 
Garn-eventyret er min hobby og passion.



Tak for den helt fantastiske modtagelse også hos  
og i min lille butik.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med webshop og de hyggelige lokaler. :-)

Eva sagde ...

Tillykke med din nye butik. Hvor ser det altså fint ud.