torsdag den 6. september 2012

Er du til slangelook?

Eller er det SO MUCH LAST YEAR?


12 kommentarer:

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg er meget mere til leopard.. Ja faktisk kan jeg slet ikke få nok af det!

Kh

Helle D sagde ...

NOPE! Slange er TOP FEDT!

Marianne sagde ...

Nej det er stadig fedt:-)

Fru Olsen sagde ...

Jeg har aldrig været til dyreprint, uanset om det er last year eller ej :-)

Mille sagde ...

Jeg er også stor fan af dyreprint- især til strik. St tropez har en slangeprintet cardigan lige nu- den er fin:) ja bestemt til slange og Leo- look:)

Fru Olsen sagde ...

Nej, jeg er slet ikke til dyreprint. For mig har det altid virket "billigt" - selvfølgelig er det noget vrøvl, men det er bare et eksempel på, at smag og behag er forskelligt.

Ps. har lagt en kommentar tidligere i dag, men den er væk... måske er den i din spambakke? Nu har jeg skiftet til en anden browser, så ser vi om det hjælper...

Unknown sagde ...

Er "IN" i Norge, men vi er gjerne 1 år etter. HEhehehe...

Design À la Camara sagde ...

NEJ - det er IN i tiden

Lene sagde ...

Naaj jeg er ikke så meget til de der dyreprint, men måske i lidt nytænkte sammenhænge og mindre doser kunne de være fine.

Anette sagde ...

Jaaa slangeprint er rigtig lækkert, især i de grå, sort/hvide toner. Hvad er det mon du har taget billede af?

Anonym sagde ...

Inden for min branche er slange SO LAST YEAR :) Nu er kroko hot!! :) Men hvem hænger sig i detaljer? Slange ER stadig fedt!

Ditte sagde ...

Det holder. Ligesom leopard.