tirsdag den 13. oktober 2015

Vind billetter til Kreative dage 2015

Her på min blog har du har mulighed for at vinde billetter til Kreative dage 2015
Skriv hvorfor du tager på kreativ messe, eller hvad du forventer at få med derfra.
Det er kun kommentarer her på bloggen der er med i lodtrækningen.
HUSK hvis du er anonym, skal du selv følge med her og se om du har vundet.
Du kan også vælge at skrive din mail adresse i din kommentar.

Jeg trækker lod SØNDAG den 18.10.2015 kl. 12
Har vinderne ikke meldt sig/meldt tilbage den 20.10.15 kl. 12.00 forbeholder jeg mig ret til,
 at give billetterne til en ny jeg udtrækker.

 Jeg er på messen med mit garn, på BETTEKUNs stand både fredag og lørdag.
Håber vi ses :-)


70 kommentarer:

lisefranck sagde ...

Jeg elsker og være kreativ, især er jeg meget glad for at hækle. Håber på og få en masse inspiration og noget flot og lækkert garn med hjem.
smilerdejligt@gmail.com

Unknown sagde ...

Jeg håber at købe en masse garn og få en masse inspiration sammen med mine to veninder.
Mange hilsner, Annette annettesoe@gmail.com

Anonym sagde ...

Jeg elsker den messe, og jeg forventer en overflod af inspiration, især garn og strik.
Mvh. Johanne (johannebjerre@hotmail.com)

Charlotte Kjeldgaard sagde ...

Nøj dem vil jeg gerne vinde! Jeg kommer på kreativmesse fordi det giver rigtig god inspiration til nye projekter, viser hvad der er oppe i tiden, nye lækre produkter og så giver det lidt ny energi til at komme i gang med lækre kreative projekter.
Og så er det skide hyggeligt :o)

Prinsessekjeldgaard@hotmail.com

Pernille (bratved86 (a) hotmail.com ) sagde ...

Ihhh jeg vil så gerne vinde! Jeg kommer netop forbi den weekend og kan sikkert lokke min søde kæreste med hvis jeg har sådan et par billetter :-)

Tanja sagde ...

Den er mit kreative åndehul. Glæder mig sådan til at blive inspireret. Og så skal der sikkert lidtvstof, garn og andre dejlige ting med hjem.

Tanjasheaven@hotmail.com

Anonym sagde ...

Vil gerne deltage i konkurrencen om fribilletterne :-)
Jeg glæder mig hvert til messen i Fredericia.

Mange hilsner
Sine/Vejle
seg@c.dk

fru henneberg sagde ...

Jeg bruger messen til at indhente inspiration og nyder at se godt håndarbejde, snakke med de forskellige stadeholder :-)
I år skal jeg igen afsted med en god veninde. Hun skal være min kørestoleskubber, da foden er brækket og det afholder mig ikke for at deltage
Inge Henneberg

Annemette Iversen sagde ...

Åh kunne være lækkert at vinde billetter. Skal afsted med min mor og moster. Og selvfølgelig min søn på 3 mdr.
Elsker alt kreativt, dog kan jeg ikke strikke, men det gør min mor så istedet ��

Annemette@lethiversen.dk

Ellen sagde ...

Kommer på messe for at få inspiration. Håber at komme derfra med nye ideer og måske strikkepinde og "lidt" garn ;-).

Sanne sagde ...

Jeg er klart strikkermen har fået øjnene op for hækling. Købte Vinkelsjalet fra Rasmilla i den tro det var strikket men opdagede at det er hæklet. Tror det bliver min nye passion😊

Helle sagde ...

Jeg vil rigtig gerne på messe og jeg nyder i den grad, den overflod af farver og ny inspiration, der vælter af hylderne fra hver stand.
Hilsen Helle
helle-elmelund@hotmail.com

Anonym sagde ...

Elsker bare kreative sysler og synes det er fedt at blive inspireret af dygtige mennesker - mange hilsner Lise Fuhr hoejtofte@hotmail.com

Lone sagde ...

Jeg vil gerne være med i lodtrækningen - jeg bor i Fredericia, så jeg skal måske forbi messen flere dage :-)

Eg sagde ...

Dem vil jeg blive utrolig glad for at vinde, for så er der flere penge som kan bruges på det sjove. Skal helt sikkert forbi Bettekun,

Sarah sagde ...

Jeg håber at komme hjem med en masse garn og en masse ideer.

Strikkeglæde sagde ...

Jeg kommer på messen for at se hvad nyt der er kommet, først og fremmest vedr. garn og pinde, men andre kreative ting interesserer mig også. Derudover bliver det en hyggelige venindedag.

Unknown sagde ...

Jeg skal også i år af sted med min datter. Det er blevet en tradition, vi glæder os meget til. Det ville være dejligt at vinde billetterne :-)

Unknown sagde ...

Masser af inspiration til nye projekter. Strik, hækling, smykker eller andet. Og sikkert et nyt projekt eller flere

Anonym sagde ...

Jeg har aldrig været på messen Kreativ dage, da vi bor på en ø og der så er en færgetur oveni, lige ovenpå en efterårsferie med rejseri, ---men - men jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det og blive inspireret til såvel det kendte strikke/hækle/ papirdimseri som evt. nyt. Og da jeg så, at der også var en trædrejer med, fik jeg endnu mere tro på, at jeg også kunne lokke min mand med!! Venlig hilsen Pia

Unknown sagde ...

Ja tak 😊😊 vil da glæde mig til at se dig hos bette kun .... Håber jeg er heldig :-)

Birgit v sagde ...

Det ville da være super dejligt at vinde, skal på messe med min datter og finde nye ideer til vinterens kreative sysler. Det er super dejligt at de unge igen har fået smag for at strikke, hækle og sy. 😃

Nina sagde ...

Hej, det ville bare være spændende at se de mange forskellige stande.
Måske hvis der er noget med genbrug af gammelt brugt tøj, det kunne være interessant.
Hilsen fra nina, nh@handivid.dk

tut sagde ...



Jeg glæder mig hele året til den messe, så et par billetter ville være kærkomne.

Unknown sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde. Glæder mig i flere måneder til den fantastik inspirerende messe.
Jeg mødes altid med min svingerinde som bor i Kbh og jeg selv bor ved Århus. Det er så hyggeligt at mødes og bruge mange timer på det som er vores fælles interesse.
(pdalandersen@gmail.com)

Alice M sagde ...

Jeg tager afsted for at blive inspireret og rørt og fyldt af kreativ energi. Og kommer derfra med masser af ideer og en mere tom pengepung.

Alice@maetzke.dk

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Jeg tager til Kreative Dage dels for at se, hvad der er kommet af nyt garn, men også for at høre diverse foredrag. Sidste år var jeg ret begejstret for det, som jeg valgte at høre.

Anonym sagde ...

glæder mig til at blive inspireret
Kirsten Odense dalhoj@dsa-net.dk

Anonym sagde ...

Vil elske at få ny inspiration . 😊

Marianne sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde billetter plejer at køre fra Hundested og til kreative dage sammen med min mor hilsen Marianne mail hennym@ofir.dk

Unknown sagde ...

Min 11 årige datter var med sidste år for første gang og har plaget for at komme afsted igen - der skal nu ikke plages meget, for selvfølgelig skal jeg afsted... Og hun skal da med😍

Madam Sand sagde ...

Det vil jeg blive glad for - jeg skal ned og kigge på en masse spændende strik :-D
unnisand@gmail.com

DiSign-Keramik sagde ...

Jeg tager på messen af 3 grunde...
1. for at få/finde inspiration
2. for at købe hvis der er gode tilbud
3. for at tilbringe nogle timer i selskab med min dejlige veninde
Mvh. Dianna

diannanielsson@live.dk

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg skal til Kreative dage med en god veninde, det er vores tradition.
Jeg henter inspiration til mine hæklerier, men elsker også at hente inspiration i alt det andet, der er at kigge på.

randiborup@mail.dk

Marie sagde ...

Jeg vil gerne vinde billetter, jeg vil komme forbi og se på dine hæklerier og garn

Trillemus sagde ...

Jeg glæder mig til at besøge messen igen i år og lade mig inspirere af al den kreativitet.

Anonym sagde ...

Inspiration til kommende projekter og så selvfølgelig lidt nyt garn med hjem. Jeg vil gerne have min veninde med på tur

Unknown sagde ...

Hej, jeg har aldrig været på messen i Fredericia og glæder mig heldt vildt til at få en masse inspiration. Jeg vil invitere min meget kreative mor med.
Mvh Anette Frederiksen

Elena - Cupcake By Me sagde ...

For at se hvad der sker "på markedet", samt få en snak med dem, jeg kender ;o)

Unknown sagde ...

Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at være på messen, men jeg har læst og set så mange gode ting derfra, og denne gang kan jeg endelig komme med, da hverken arbejde eller aftaler kalder. Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg tage min medstrikkende og -hæklende veninde med og nyde en selvforkælelsesdag i kreativitetens tegn. Jeg krydser fingre!

Anonym sagde ...

Frk.Bonde: Jeg er på jagt efter papirgarn til løbbinding og forskellige ting til broderi - og så ser jeg naturligvis altid efter lækkert strikkegarn og inspiration. Jeg glæder mig til at være sammen med gode veninder .

Marianne Paich sagde ...

Jeg vil gerne vinde fordi jeg gerne vil på messe med min mormor, hun er 90 år og vi har vores syning sammen. Mormor strikker og hækler også og elsker når jeg slæber hende med ud og får krea oplevelser, sidste gang vi var afsted, var i Flensborg, på Stoffmarkt dernede. Vi vandrede rundt i 3 timer og fik kaffe og pandekager... Hun var helt høj over det. Så beom at det er mig og mormor der vinder.
Miannenim@yahoo.co.uk

Anonym sagde ...

fruen her tager på messen for at blive inspireret , får at se og mærke , hvad er rører sig i den kreative verden. Samt især også den sociale del , at møde andre som efter hånden der kendes i det danske land af kreative sjæle
Anne Marie

Lapertis@sydfynsmail.dl

Anonym sagde ...

Hej

Jeg arbejder som pædagog indenfor det kreative område for døve ressourcesvage. Jeg selv er begyndt at blive interesseret i at hækle. Jeg håber at jeg kan få masser af inspiration i den kreative masse.

Mvh. Pia
ojpr7@hotmail.com

Lis sagde ...

Ville da meget gerne vinde. Glæder mig til at se dit garn hos Bettekun.

Anonym sagde ...

Ville være dejligt at vinde.
Glæder mig til at se dit garn hos Bettekun.
lisrod@live.dk
Mvh
Lis Rød

Anette Sommer sagde ...

Jeg er på messen hver år. Elsker både at strikke, hækle og sy patchwork. Elsker at blive inspireret på messen og prøve noget nyt. Det er årets højdepunkt. Jeg skal ha min" søster, min mor og niece" med :-)
Min mail er : biotex40@gmail.com

Anonym sagde ...

Messen er årets højdepunkt, når det gælder inspiration og indkøb af garn mm. Jeg tager afsted med en kollega, og vi hygger max hele dagen :-D Rigtig god messe til dig, Karen! Vh Helle
hellesa2009@hotmail.com

Annelise Mikkelsen sagde ...

At komme på messen er en fantastik chance for at få nye ideer med hjem, som jeg kan bruge i en altid kreativ verden årets rundt - min mail er amikkelsen72@gmail.com

Anonym sagde ...

Vi er 3 nordsjællandske veninder, der skal på messen for anden gang. Vi skal over og have en masse nye ideer,og måske også "lidt" garn og stof med hjem. Vi glæder os meget til at komme til Fredericia igen :-)

baun@post5.tele.dk

Hygge-Strik sagde ...

Der er et par strikkeveninder der skal have et kram og så er det et super inspirationssted😃

Aino sagde ...

Jeg er på messen hver år! Elsker både at strikke, hækle og lave kort:-)
Finder masser af inspiration på messen, håber jeg er den heldige vinder.

Anonym sagde ...

Min mor er vild med garn og strikker det skønneste tøj til mine døtre, ja faktisk til alle i vores familie. Jeg ville elske at overraske hende med billetter. Jeg selv er mest til kreative projekter med børn da jeg er pædagog og mor til to kreative piger.
Maria Mmsshansen @ gmail . Com

Kirsten sagde ...

For at hygge med en god veninde. Hun bor i Haderslev og jeg bor i Silkeborg, derfor ses vi desværre ikke så tit. Vi elsker begge at være kreative, og vi håber på at få en masse inspiration, samt en masse spændende ting med hjem .

Kirstenbk@hotmail.com

Hanne Rasmussen sagde ...

Jeg skal bare se DET HELE, og jeg håber at få en masse gode ideer med mig hjem.
Min mailadresse er haras@vejle.dk

heidi gaardsted sagde ...

Hejsa
Jeg tager af sted for at få inspiration til jobbet, gerne i form af hvad der skal laves som julegaver. MEN glæder mig som et lille barn i år, da jeg personligt har masser af tid til hobbyhygge, da jeg er på barsel. Mon ikke jeg kan finde noget lækkert garn hos dig. <3

Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil gerne finde inspiration til nye kreative ideer til hjemmet :) Jeg har ikke været der før, så det vil være en oplevelse :)

Hilsen Tine S

Pia Langelund sagde ...

Hej,
jeg ønsker at deltage, da jeg har ønsket at deltage sidste år, blev forhindret, og i år kan jeg lige nå til Frederecia inden jeg skal møde på arbejde kl, 15
Hilsen pialangelund1@gmail.com

Maj-Britt Holst Bahnsen sagde ...

Jeg sal bruge en dejlig dag med min skønne veninde Jane fra Bylundgreen.blogspot.dk, hvor vi skal have en masse nye ideer med hjem til alle de mørke timer der kommer. Ideer vi skal lave sammen og hygge os med - og vi kommer helt klart forbi din stand da vi begge elsker at hækle, så nyt garn skal der med hjem...:-D

tut sagde ...


Jeg glæder mig hele året til den udstilling, så her ville jeg gerne vinde. !!!

tut5220@gmail.com

Anonym sagde ...




Glæder mig bare hele året til den udstilling.

tut5220@gmail.com

Lone sagde ...

Jeg vil gerne vinde billetterne, da jeg vil have en rigtig hygge dag sammen med mine søde veninde.
Vi skal finde rigtig mange nye ideer og bruge en formue.
Glæde os til at se dit garn.

Unknown sagde ...

Det er vildt hyggeligt at være på kreamesse - glæder mig
Briananette@gmail.com

kirsten hansen sagde ...

Jeg glæder mig til messen. Hvis jeg vinder en billet er der jo mere at handle for.

Mette sagde ...

Jeg tager til Kreative dage for at blive inspireret. Jeg plejer at have det som et barn i en slikbutik, fuld af begejstring. Jeg kan nok ikke styre mig og køber helt sikkert mere garn til at hækle i.
Jeg håber at kunne få et besøg presset ind lørdag inden oktoberfest, hvor der skal danses. :)
Mette

Anonym sagde ...

Hej Karen. Tak for din hyggelige blog. Jeg skal på krea messe sammen med mon mor på 79 som er bidt af en gal strikkepind - jeg selv strikker, hækler, syr og broderer. Mvh Susanne

Anonym sagde ...

Det ville være super at vinde billet. Skal kigge både på garn, stof og ting til børn. X fingre.
Tudse23@hotmail.com

Anonym sagde ...

Det kunne da være fedt - så skal mine 2 døtre med, de vil elske det.
Jeg plejer at være der og synes det er en fantastisk weekend.
Jeanette@ravnpetersen.dk

Anonym sagde ...

Håber jeg kan være heldig og vinde et par billetter, jeg vil tage min veninde med, hun vil så gerne (og jeg vil også herne) vi har snakket om det i flere år, men da vi skal køre fra Nordjylland +billetter+ lidt at shoppe for så kan det hurtig blive en dyr tur.. Penge der ikke lige er der.. Derfor håber jeg vi kan vinde et tilskud til sådan en tur.. Håber at få en masse inspiration omkring strik og hækling med hjem til det nordjyske..
Jeg kan kontaktes på camilla_bilgaard(snabel-a)hotmail.com

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg er ved at udtrække.
Der er derfor lukket for deltagelse nu :-)


Venligst Karen Klarbæk