onsdag den 6. maj 2015

Mit bomuldsgarn i "Karen Klarbæk" farver

Sig nærmer tiden....
De første prøver er ankommet.
Endelig kan jeg få min egen farveskala igen.
Blød bomuld. God at hækle af.
Om ca. en måned har jeg en lille "butik" overfor hvor jeg bor, hvor man kan afhente Web-ordrer.
Mine nærmeste passer det i dagligdagen.
Det giver luft i lejligheden, at her ikke også skal være et helt garn- og læderværksted.
Og lige om snart har I mulighed for at købe Karen Klarbæk farveskala i bomuldsgarn.



17 kommentarer:

Anonym sagde ...

it really very interesting, thank you so much :)

Anonym sagde ...

Fantastisk smukke farver Karen!

/Kristina.

Unknown sagde ...

Fantastiske farger! Dette blir det mye fint av. Del det gjerne på link up i bloggen min onsdag og torsdag hver uke.
Ha en strålandes dag videre.

Elena - Cupcake By Me sagde ...

Spændende tiltag og ser rigtig godt ud! Tillykke med dit eget garnmærke!

Susanne sagde ...

Fine farver:-) Men hvordan har du fået politiet med på ideen.....
Spøg tilside, dejligt at der er liv og glæder mig til at se mere.
Kh
Susanne

Madam Sand sagde ...

Dejlige farver.

Eva sagde ...

Hvor spændende. Det ser ud til at være fine farver.

Mona sagde ...

Herlige farger på garnet derfra!!
Klem fra Norge 😊

Mellom Himmel og Jordbær sagde ...

Det garnet så herlig ut, delikate farger. Skulle gjerne ha laget noe med det :) Lykke til!
Hilsen fra Anette

Unknown sagde ...

Det er da kun til at blive glad over :-) super skønne farver, og glæder mig til de kommer ..... :-)

Unnis Kreative Hjørne sagde ...

Nydelige farger. Vil man kunne kjøpt de og sendt til Norge?

Mvh
Unni

Unnis Kreative Hjørne sagde ...

Nydelige farger. Vil man kunne kjøpt de og sendt til Norge?

Mvh
Unni

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg er ikke færdig med hjemmesiden/webshoppen og fragt udregninger m.m.
Det bliver tydeligt hvad man kan og hvor jeg kan sende hen, så snart jeg har det system mæssige oppe at stå.

Karen

Camille sagde ...

tænk sig at kunne hækle af sit eget garn.....så bliver dte da ikek større ;0))) Tillykke ;0)

Anonym sagde ...

Nej hvor fint/ garn og forretning- jeg kommer og kigger!
Diamanten- genialt, for det er da den der er mellem dine bogstaver, ik! 😉
Held og lykke, hilsen Kirsten

Unknown sagde ...

Ser frem til det kan bestilles via nettet.

Karen Klarbæk sagde ...

Det kan allerede købes via www.bettekun.dk og hos www.tantegroen.dk i deres butik (og måske på nettet)
Lige om lidt har jeg selv en garn shop klar på nettet på www.karenklarbaek.dk