torsdag den 30. oktober 2014

Silverfix har fixet den her

Jeg ved du kan tro det er et sponseret indlæg.
Det er det ikke.
Det bunder i vild begejstring over at kunne fixe mine antikke og nedslidte sølvting på et par minutter.
Jeg ved nemlig hvor kostbart det er at få et lag lagt på hos sølvsmeden.


Sådan så det ud før....og nu bagefter.
Alt det messingfarvede der tittede frem er væk.
HURRA.
275,- for et sæt.


PS. Det var super nemt at fixe det.
Jeg brugte et fugtigt stykke vat. så bruger man langt mindre af cremen i flasken.

Jeg fandt det på messen Kreative dage i Fredericia i weekenden.
Du finder det her:

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helt klart ugens bedste tip! Tusinde tak. Her på Birkeholm har vi rigtig mange gamle sølvting, som trænger til en lærlig behandling....:-)

Lene sagde ...

Det var et godt tip og sikke et smukt resultat

Karen Klarbæk sagde ...

Enig. Jeg var vildt overrasket. Har fået forsølvet mange ting tidl. men det er DYRT.