mandag den 13. januar 2014

Håndarbejdsmesse i Rødovre 31.Januar + 1.-2. Februar 2014

Jeg deltager på Håndarbejdsmessen på bloggerstanden lørdag og søndag.
Jeg vil undervise i hækling....(Ja hvem kunne gætte det ? :-) )
Fokus på TÆPPER og hvordan man kommer i gang og hvordan man vælger farver.

 

Der er jo mange måder at hækle tæpper på.
Jeg har valgt medbringe 4.
Derudover medbringer jeg alle mine opskrifter fra mine 5 år med Karen Klarbæks verden, og servietsamlingen fra min hjemmeside.


Håber at se rigtig mange af jer.

4 kommentarer:

PUK sagde ...

Jeg glæder mig til at se dig:)

Helle Marqvertsen sagde ...

Øv jeg kommer fredag, jeg ville ellers gerne hilse på dig og se din serviet samling.
Måske jeg ku smutte forbi lørdag ? Jeg må se om det ka lykkes
Kh Helle

obat tradisional sagde ...

nice blogwalking :D

Anonym sagde ...

Hej! Det här är första gången jag hittat till din blogg, men det blir inte den sista ;). Så mycket fint att titta på. Jag tycker om dina färgval, t.ex. jord- och puderfärgskombinationen. Och de virkade armringarna som du visade och beskrev redan 2010 ska jag minsann virka några. Jag tror det kan inspirera mina elever! Vänliga hälsningar Ewa