mandag den 5. august 2013

Super shopper i Skagen...nu som fahion blogger wanna be.

Nu er min søster jo med, og det var egentlig hende der skulle på shopping i Skagen.....men...
Jeg kom lige til at købe en vinterjakke, sådan en letvægts en i dun fra Yeti .....og en cachmere cardigan i petrol grå/blå farve fra Graumann. 


- Og man ved med sikkerhed, at man har brugt for mange penge i en butik, når de giver en lækker pakke Wolford strømper med i posen :-)
Det forhindrede mig ikke i at købe en t-shirt med glimmertryk og...


Et par pukser i min yndlings butik. Fisker look i ny version fra Plus Fine.


Min undskyldning for de vilde indkøb er, at jeg ikke har købt vinterovertøj i 5 år og at seneste dunjakke derfor er slidt helt ned.
Og at jeg IKKE skal have nye støvler, da mine skønne "andelapper" i kærnelæder dur et par sæsoner endnu.

7 kommentarer:

Karina Bunkenborg sagde ...

Wauw en masse lækre indkøb! Tilykke med din nye garderobe! Dejligt med lidt nyt til klædeskabet!

Trinekjr sagde ...

Ej nogle feeede køb!!! Jeg er selv mega forelsket i cardiganen fra Graumann i den lækre farve...fik du procenter??
Du ser i øvrigt brandgodt ud:-))
Knus Trine

Bodil sagde ...

Rart at høre, at der er andre end mig der shopper amok når de er i Skagen :-)

Da jeg var der for nogle uger siden fik jeg også købt et par lækre sager.

Skagen er sagen :-)

Sine Smed sagde ...

Det var da nogle fine køb du har gjort dig. Er ret vild med cardiganen, den der virkelig dejlig blød ud.

Helle Marqvertsen sagde ...

Hej Karen
Lige mine ord ...Skagen er den fedeste butik at handle i, de har bare nogle skønne butikker, sidst jeg var der gik jeg også lidt amok trods jeg var på vej til begravelse
Kh Helle

Majbrit sagde ...

Du klarer den fint som mode-blogger.
Lækkert tøj du fik købt :)

Lene sagde ...

er du vimmer nogle lækre køb, bukserne med broderi bag på, er simpelthen sååååå skønne.
Sikke kiloene er raslet af dig, ikke at du trængte, men det kan bestemt ses.