fredag den 19. juli 2013

Nu er der 17 hæklede servietter i samlingen til download

Så kom der endelig hul igennem og en ny bunke servietter kom på hjemmesiden.
Tusind tak til alle dem der har sendt mig billeder af servietter.
Vi fortsætter....der findes mange endnu!!! - Og jeg har en fin lille bunke på vej.
HUSK...kender du ophav til nogle af servietmodellerne eller mønstrene, så hører jeg gerne fra dig.
Servietten herunder er en af favoritterne.
Find den og mangle flere her: Opskrifter på hæklede servietter


5 kommentarer:

Laila Neumann sagde ...

Flot arbejde. Dejligt at mønstrene bliver gemt. Fortsat god sommer.

Lene sagde ...

Det er simpelthen så fedt, at du laver sådan en samling.
Er det ikke sjovt at sidde med så mange forskellige. Jeg kigger efter flere på Vorbasse Marked. Tager nok blot billeder, men er tilbudet godt køber jeg og sender :).

Anonym sagde ...

Kære Karen.

Tusind tak for det fine og store stykke arbejde du har lagt i at samle og skrive alle de mange opskrifter. Vi har netop arvet et smukt gammelt spisestel som har været i min kærestes slægt i mere end 100 år, så nu kaster jeg mig ud i at hækle mellemlægsservietter i massevis. Dine opskrifter er en STOR hjælp - nu skal jeg "bare" vælge hviklet mønster jeg skal hækle :)

God sommer til dig og dine.

/Kristina.

Hygge-Strik sagde ...

Meget god ide, at du samler opskrifter. Der er ikke noget smukkere end hæklede servietter og mønsterne kan bruges til gæstehåndklæder osv.

Lemon Chic sagde ...

you have a great blog ^ ^
you want to follow each other?
follow me and let me know with a comment
and follow you too :))


kisses
http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/