fredag den 17. maj 2013

Jubelscener over en liter mælk

Der opstod nærmest tumultagtige jubelscener omkring mig i aftes i det lokale 
De har fået BIODYNAMISK MÆLK i sortimentet....stort udvalg endda, og ikke kun Naturmælks mainstream gode økoprodukter som i Netto.
Nu behøver jeg ikke løbe langt efter Biodynamisk Cafemælk.

HURRA!!!

Og kæmpe tak til indkøberen hos Superbest der har fået den gode idé.
Jeg tror i øvrigt det gavner Superbest at udvikle sortimentet, for næste skridt efter økologi MÅ da være biodynamisk.
Læs mere om biodynamisk dyrkning og fremstilling her.
 



2 kommentarer:

Sylvia sagde ...

Jeg likte det kreative på kartongene. Best likte jeg melkeflasken med blomster. Så flott!

Unknown sagde ...

Åh, Café mælken- den er så god til hjemmelavet latté! <3

Tak for tippet!

Kram
Christina