tirsdag den 20. december 2011

Det sorte skab og dem der kan trylle

Jeg var rigtig heldig (igen) i går.
Det sorte underskab endte med at få sin overdel til at flytte ind også.

 Det er stort...rigtig stort det skab. Men heldigvis var der 2 fra 3 x 34 der kan trylle....eller det der ligner.
For pludselig var det alligevel kommet ind.

HURRA For alle de nye søde og gode mennesker der sendes i min retning lige for tiden.
Overboen Dan, der selv havde havde bagt vandbakkelser, som velkomst
(min yndlings kage af alle, godt ramt ikke?)
De stortryllende flyttemænd fra Kolding
 (jeg flytter ALTID prof. i fremtiden og gerne 3 x 34, for det virker og prisen er god).
Det er så meget lettere.
De 2 håndværkere der på få timer satte gibsloft op i køkkenet
og ikke mindst elektrikeren, der lige kom med helt vildt kort varsel og som nu får styr på el og installationer så det virker....(håber jeg :) )


Det kan godt være det koster, men søde prof. folk er nu super fedt når ting skal foregå i mit tempo.
Nu glæder jeg mig til fredag, hvor tv og internet bliver installeret af endnu en prof.
Så kan jeg snart overnatte i de nye omgivelser.

6 kommentarer:

Inger Lises Verden sagde ...

Hej kære kusine!
Hvor ser den spændende ud, din nye lejlighed! Og sikke en omgang renovering du skal igennem! Er ikke i tvivl om at den bliver perfekt!!
God arbejdslyst, og beklager jeg ikke kunne være med til at give et nap.
Kram fra kusinen

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Fedt at de fik det sorte skab ind.. det er bare så flot! God arbejdslyst med den videre renovering :)

NØ´s Roderier sagde ...

Tænker meget på dig i disse dage, opløftende at "det køre på skinner"

Tanker herfra / Lea

Design À la Camara sagde ...

Lyder effektivt - og ikke mindst de rigtige løsninger du har fundet.

Vil blot her på falderebet ønske dig en glædelig jul midt i flytterodet - et forrygende nytår og masser af held i sprøjten.

Og måske ses vi igen på messen i Fredericia - hyggeligt at træffe dig IRL - håber det er gensidigt.

Klem

Mille

Unknown sagde ...

Kære Karen
Jeg ønsker dig held og lykke og mange gode stunder med dejlige mennesker i dine nye omgivelser. Der er heldigvis altid spændende oplevelser ved en ny start og første gange.
Mange hilsener
Katrine :-)

ulla sagde ...

Gud, er der stadig naboer der bager kage til velkomst?? Hvor skønt!