mandag den 10. oktober 2011

Aftenens projekt

Aftenens projekt i aften er et julemarkeds møde i antroposofisk selskalbs hus i Aarhus.
Der holder vi nemlig julemarked lørdag den 19. November, 2011.
Og hvad jeg har tilbage efter messen i Fredericia kommer jeg og sælger der.
Men i aften drejer mødet sig om et syprojekt. Vi er heldigvis nogle stykker der kommer ca. 1 gang pr. måned og laver ting sammen. Og det er rigtig hyggeligt.


 Jeg har nogle af mine gamle designs fra Stof & Stil med. Jeg har nemlig altid opkøbt lidt af det jeg har lavet gennem tiden.


Spændende hvad vi skal sy?

4 kommentarer:

HannasHörna sagde ...

Åh så kul.
Lycka till!

Villa Ko sagde ...

Svampestofferne syr jeg også stadig af herhjemme :-)

EnHeberg sagde ...

Det gør jeg også, Jette :) (Villa Ko)

Unknown sagde ...

Kan slet ikke lade være med at sidde og smile over din lilla stak stof.... den ligner nemlig til forveksling min bunke med lilla stof :o)