onsdag den 5. januar 2011

Familien Klarbæks kæmpe kaos

Vores store skab i stuen så først sådan her ud.
For et halvt år siden fik det tapet og så ....
 Sådan her ud. og nu.
I løbet af et par timer er det tomt igen, for vores nye vinduer er kommet incl. en ny dobbelt glasdør til haven. Og hvad så....ja, så skal skabet flyttes så man kan komme til.
Og så er det lige jeg overvejer: "Hvorfor er det nu jeg er samler"?
Og hvor er det nu jeg skal stille det hele imens, for det er ALLE rum der skal turen i gennem om et døgns tid.
Lige om lidt er det ikke bare Karens kaos kælder (som i øvrigt næsten er i orden p.t.) men "familien Klarbæks kæmpe kaos".

6 kommentarer:

***Hos Mutter*** sagde ...

Puh ha. Her taber man næsten pusten, men for søren hvor må det være dejligt med så mange m2 pynteplads.

Marianne sagde ...

py ha Karen

først hårdt arbejde med at pakke sammen - finde plads - kulden ind når det skiftes vinduer - og så frem med skabet og indhold igen .... "nogen" siger det skal være skidt før det bliver godt....men pyha
glæd dig over at inden længe har du helt nye vinduer - selv om det lige nu ser håbløst ud :)
pøj pøj med det hele
kh♥

mette sagde ...

Af og til kan minimalisme lyde tillokkende - meeeeen så kommer der lige et loppemarked, en kreativ idé og lidt lækkert skrammel i vejen.
- Mette : )

Anonym sagde ...

Kender godt det der med at elske ting.. Det er dejligt når det bare kan stå på sin plads..meeeen når der sker nye ting og alt bliver vendt på hovedet..ja så er det sørme ikke sjovt :)

morslille sagde ...

Jeg glæder mig til vi skal se kælderen, det har du da vist lovet engang ;O)
Hilsen Charlotte

Karen Klarbæk sagde ...

Pyh ja, sikke en pakke aften ...ja og så lige "jordens Søjler" ind i mellem.

Jeg glemmer det ikke. Jeg skal nok vise kælderen en dag i fuldt dagslys. Måske med de nye vinduer?

Karen