onsdag den 24. februar 2010

Fest give away 500 faste læsere

Jeg har rundet de 500 faste læsere på bloggen. Det skal fejres. Og nu har nogle af mine søde blogfølgere hjulpet mig ved at fortælle hvad de gerne vil vinde.
Nu er rundspørger en rigtig god idé, men det skal ikke styre alt, så 1. trækning, som foretages blandt alle dem der kommenterer er en
HJEMMEBAGT KRANSEKAGE.
(Hvis du ikke kan hente den selv, og ikke bor i en afstand, så jeg kan levere til dig, bliver kagen til kransekagestænger i stedet, da de bedre kan sendes pr. post.
SKRIV en kommentar og skriv et 1 tal for deltagelse i trækning 1.

De næste 4 trækninger (5 i alt jo for hvert 100 faste læsere jeg har på bloggen) er efter "førstevælger princippet" for dem der vinder.


Men...
Har du lige meldt dig som fast læser efter dette indlæg er lavet, skal du skrive 1 + 2+.... i din kommentar for at deltage i trækning 2.

Er du allerede fast følger, eller bliver du det nu, skal du skrive 1 + 3+ .... i din kommentar for at deltage i trækning 1 og 3.


Lægger du et link til min blog i din tekst i dit næste blog indlæg (tæller ikke som en gadget i siden) skal du skrive 1+....... + 4 i din kommentar For at deltage i trækning 1 + .....+4.



Lægger du en henvisning til min blog i en gadget i siden på din blog, skal du skrive 1 +......+ 5
De 5 Gevister er:
1 lille hjemmebagt kransekage eller stænger (sendes frosne) eller
7 hæklede flag på ranke eller metalbøjler eller
3 af mine hæklede armbånd (efter eget farvevalg) eller
3 hæklede svampe eller
1 knappe-betrække-sæt m. 5 små knapper og et par stofstumper der egner sig til knapper.

Der kan altså stå f.eks:
1+2+3+4+5 eller
1+3+4+5 eller
1+3+5 eller...o.s.v. i din kommentar.
Jeg opsumerer:
1 tal for kommentar
2 tal for ny fast læser
3 tal for allerede fast læser
4 tal for at indgå med link i din næste blog indlæg
5 tal for link i gadget på din blog
Festen begynder nu og trækkes ud ved 550 faste læsere.
Rigtig god fornøjelse og tak fordi i vil deltage i mine daglige festligheder her på bloggen.

116 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Så må det blive 1+2 til mig ;)
Vh Louise

ulla sagde ...

Øhh, 1+3 til mig..

Kristin sagde ...

Tillykke med de mange læsere - det fortjener du!
1+5 til mig

Kathrine H sagde ...

Igjen må jeg si gratulerer med så mange faste lesere!

Jeg tar tallene 1 + 3 + 5. :o)

Eva sagde ...

1 + 3 + 5 ....tror jeg nok. (Det var en intellektuel udfordring.) Uh, hvor jeg håber, at jeg vinder.

Birgitte sagde ...

Uha, der skal tænkes her fra morgenstunden, og hjertelig tillykke, det fortjener du.Jeg nupper 1-3-5.Flot give away kære Karen!!
Og så velkommen til min give away også.
Knus B

Unknown sagde ...

Jeg vil bare Gratulere deg med så mange følgere. Det beviser at din blog er kul. :))

Helle K. sagde ...

Tillykke med de 500 :) 1+3

Camilla sagde ...

Endnu en gang stort tillykke. Fantastisk giveaway, du har stablet på benene - er klart med på det hele, så det må blive 1+3+4+5

Hav en dejlig dag - Camilla

Fru Thornholm sagde ...

hmm.... det må være 1+3+4+5.. håber jeg har gjort rigtigt :-)
Kh Stine.

KrudtuglensMor sagde ...

Stort tillykke - du fortjener de mange læsere :) Jeg er med på 1-3-5 :)

tusindfryd sagde ...

1+2+5 lige imens jeg kan huske tallene ;-)
Vil så gerne være med til festen!
KH

Randi sagde ...

Hvor er det festligt! 1+3 her.

Cecilie sagde ...

Jeg håber jeg har forstået konceptet. 1+3....

Therese sagde ...

1+3+4.
Tillykke med de mange læsere, det må være stort ;o)

Fruens univers sagde ...

Jeg kan godt forstå du har mange læsere - du har en FANTASTISK blog.
1 + 3 til mig.
Kh Dorthe

Didde sagde ...

1+3+4+5 til mig :) Og tillykke med de 500 faste læsere - det er da også en sjat!

63 grader nord sagde ...

Tror det må bli 1+3+4+5 på meg :0)

Du er veldig produktiv og inspirerende synes jeg.

Kom å bli med på min GIVEAWY hvis du vil.

unikarina sagde ...

1 + 5 til mig... Jeg satser vild meget på kransekagen for den er min absolutte farvorit.

Unknown sagde ...

1+3+4+5 til mig :-)
Det er godt nok rigtig flot af dig Karen, at blive ved med de fine give aways. Men det er vi da bare glade for ;o)

Mette Sund sagde ...

øhh...den var svær ...
1-3-5 til mig....

Rikke R sagde ...

Jamen det er så 1 + 2 + 5 og et stort tillykke med de mange læsere:-)

Signe sagde ...

Du er utrolig, Karen :D 1 + 3 herfra.

Finurligt sagde ...

Mere end 500 faste læsere, tillykke! Skønne præmier og sikke et puslespil du skal have gang i :-)

Jeg napper 1+3+5.

Unknown sagde ...

Altså Karen, du er da fuld af gaver:) Det er helt utrolig mange bloglæsere du har. Jeg har været med så længe, så du er jo fast på min blog, håber snart vi kan ses i den virklige verden:D

Differentia sagde ...

1+3+5 til mig. Og stort tillykke til dig, Karen.

Drivtommer-Hus sagde ...

Hallo Karen:-))
Da würde ich auch gerne mitmachen!!
Ich liebe diese kleinen Dänischen Fahnen:-))Lieben Gruß Kiki

Anonym sagde ...

Nøøøøj hvor flot Karen...virkelig fin og gavmild give away.
Mine tal vil være 1+3+5
Knus Malene

Mette C. sagde ...

1 + 3 + 5. Skønne præmier.
Og tillykke endnu en gang.

:-) Mette C.

Nana und Co. sagde ...

1+3+flagranke.
Jeg ELSKER dine flagranker. Krydser alt hvad jeg har for at jeg vinder sådan en! - Selvom de andre ting også er MUMS! :)

Maria sagde ...

Tillykke endnu en gang. Det må blive 1+3+4+5
Kh Maria

Susanne sagde ...

Det er dog imponerende hvad du har af energi - det må blive nummer 1+3 til mig - og hvor ser din kransekage smuk ud - jeg plejer at lave den i stykker, da ringene driller, når jeg skal klistre dem sammen.

Julia Runge sagde ...

Tror jeg gør det rigtigt når jeg nu skriver 1+3+5 for mit vedkommende :o) Ville da elske at få sådan en lækkerbisken! :D

nkitkat sagde ...

Tillykke !! 1+3+5 til mig :-)

Drømmehjerte sagde ...

Gratulerer med 500 faste lesere!! :-)
Jeg er med på 1 + 3 + 4 + 5!

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er det dog en flot følgerskare du har dig, men det er nu også en skøn blog :)

Jeg ELSKER (!!!) kransekage, og vil helt vildt gerne vinde. Bum bum...det må hedde 1+3+4+5 til mig, tror jeg.

Majline sagde ...

Endnu en gang tillyke... Det må blive til 1+3+5 hvis ellers jeg forstår det rigtigt :)

SiriR sagde ...

Uha, tror det bliver 1+3 til mig:)

Westmose sagde ...

Hej Karen...uhm kransekage en stor favorit herhjemme. Tillykke med de mange læsere. 1-3-5 hertil. Kh. Mette

Pernille sagde ...

Også et STORT tillykke herfra. 1+3 til mig. :o)

Barbara sagde ...

Novra for en lækker give away! Var spændt på hvad du fandt frem til og dette er ikke mindre fantastisk!!
1+3+4+5 til mig..
/Barbara

Anna Mette Bladt sagde ...

1 + 3 til mig. Den kransekage ser fantastisk lækker ud...
Tillykke med de 500!

Zehn sagde ...

1+3+5 må det blive her.

Håber også helt vildt jeg vinder noget - på et tidspunkt MÅ det vel ske for mig osse :)

Malene sagde ...

1+3+5 til mig. Uhm, jeg håber på kransekagen...
Kh. Malene

Glaphuset sagde ...

Hej Karen.
Stort tillykke med de 500 faste læsere. Hvor er det vildt og sindsygt mange. Din blog er i særdeleshed også værd at følge. Jeg har stadig flagranker hæklet efter din opskrift, hængende i vinduerne i Glaphuset. De er SÅ fine, nænner ikke at tage dem ned. Meeeen må vidst snart få gjort noget ved sagen, for de skulle jo gerne være en fornøjelse at hænge op igen til april hvor vi har fødselsdag i huset :o) Det var jo egentlig din lækre fejrings give away jeg kom fra :o)
1 + 3 + 5 til mig.
Tak for en genial blog.
Kh Anette

Ina sagde ...

1+2! Jeg ville godtnok gerne vinde sådan en kage til min søde tand. :)

Malene sagde ...

Stort tillykke med de mange faste læsere. Du har nu også en helt fantastisk blog sprængfyldt med gode idéer.
Det må blive 1+3+5 fra mig.
/Malene

Fru Tuck Lind sagde ...

Hej Karen,
Jeg vil gerne være med.....
Det bliver en 1+2+4+5 fra mig :)

Jeg har fulgt med uden at være fast læser, i et stykke tid. Du har en dejlig blog med masser af godt humør og ideer til inspiration.
VH Ann-Louise

Tante T sagde ...

Her er godt nok festligt ;-)
1+ til mig, tak!

Mette sagde ...

Søde Karen, jeg er i den grad beriget og begavet med gode sager fra dig og din familie. Derfor kan jeg kun sige, at det er absolut værd at deltage, men tæl mig ikke med i lodtræknigen. Andre skal have chancen for at nyde de gode sager.

Emmas dagar sagde ...

Grattis till så många läsare! Jag förstår inte reglerna riktigt, men jag har följt din blogg ett tag och har den som favorit i min bloglista. Lycka till med fortsatt bloggande :-)

Unknown sagde ...

Hej Karen,.tillykke med alle de læsere, jeg er med på 1 + 3

knuz Bettina

janet sagde ...

Hej Karen...

Hvor er det en fantastisk giveaway, jeg med en 1+3+4 -pige...

Angelikas quilts and knits sagde ...

Tillykke med begivenheden :-)
Det maa blive 1+3 til mig
mange hilsner
Angelika

KirstenLN sagde ...

Du fejrer med manér! Efter lang tids overvejelser :-) må det blive 1+4+5 herfra - jeg har godt nok købt din svampeopskrift i sidste uge, men har ikke fået hæklet en eneste endnu.

Mette sagde ...

Tillykke med de 500! Det er mere end fortjent med den skønne blog du har!
Men måske er det en lidt avanceret give away du har gang i. Men jeg tror den hedder 1+3 til mig.
Knus Mette

Heleen sagde ...

Whauw 500! congratulations! I would love to enter your give away but what do I have to do...

Kristina sagde ...

Hej Karen,

Stort tillykke og mums jeg ville gerne vinde noget lækkert kransekage...
Det krævede lige lidt hjerneceller at "greje" det med lodderne, men tror jeg har gjort det rigtigt.
1+3+4+5
KH Kristina

HandmadeByMalle sagde ...

500 faste læsere...wauhh Karen det er godt nok mange, men helt ærligt så synes jeg ærligttalt også, at du har en helt vidunderlig side, der bliver opdateret hver dag.

jeg er med på nr. 1 og nr. 3!

malle

Anne O sagde ...

1 + 3 til mig. Stort tillykke med de mange læsere. Det er også min ynglings blog. Kh Anne

Nina sagde ...

Ha-ha - nmu kræver det jo hjerneaktivitet at være med :-) 1+3+5 tror jeg det blev til. Tillykke igen. Det er altså flot!

Smedegaard sagde ...

MMmm hvem kan stå for kransekage :-) Jeg glæder mig til at se mere af din blog. Det bliver 1+2+4+5.. tror jeg ;-)

Beate sagde ...

Ikke rart du har mange lesere. For en flott blogg du har. Jeg kom tilfeldigvis innom vi en link i livet i lønnetunet, og vet allerede at det ikke blir siste besøket. La meg til som følger med en gang, sånn at jeg får med meg hva som skjer her. Ha en god dag og ei flott helg!

Dorthe sagde ...

Det må blive 1+3+5 fra mig
KH Dorthe

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Hej Karen..

Sikke en lovely give away du ha skate her go med tinkered på arbejde ;)

Det må blive til 1+3+5 til mig ;)

Glæder mig til trækningen sker.. måske allerede meget snart?!

Rigtig god weekend

Kh Maria

violykke sagde ...

Det må bliver : 1+3+5.

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Jeg må altså også være med!!! Er jo ret vild med kransekagen!!!! Og har også brug for nogle knapper til min strikke-og hæklehylstre, som næsten er færdige, der mangler bare stropper og knapper.
1+3+4+5 til mig! Går straks i gang! Knus Inger Lise

reSIRIkulert sagde ...

Tror det blir 1+2 til meg :o)
Gratulerer med jubileet!
Kh Siri

rule sagde ...

Gratulerer med så mange følgere!!!
Krysser fingrene for vinnerlykke:-)
1+3 til meg...
Ha ei god helg!!!
Hilsen Ruth

Gøjsen - Sarah sagde ...

WOW, det krævede lige lidt tankevirksomhed..
Jeg er nået til: 1+3+4+5

Camsen sagde ...

1+2+5

Skynder mig lige med tallene først, så jeg ikke glemmer det ;)

Mmmm... elsker kransekage ;)

Mette sagde ...

1+2

Fantastiske flotte ting du laver!! Og kransekage er det bedste jeg ved :)

Kolorista sagde ...

Hej Karen - HJÆLP, den var svær at regne ud - men mine tal bliver vist 1+3+5 - og så håber jeg at vinde et eller andet dejligt fra din hånd. Kh Lisbeth

Sophie sagde ...

Sikke nogle sjove præmier :-)
1+3 til mig.
Kh Sophie G.

Lene´S sagde ...

1+3+4 Sådan må det være for mig.... Krydser fingre og takker samtidig for en rigtig herlig blog ! Lene

Charlotte sagde ...

Stort tillykke fra mig også :)

Jeg er med på 1+3+4+5

Kh. Charlotte

Silje sagde ...

1+3+5
Vi prøver lykken en gang til, kanskje ikke for å fa sendt kransekaketil Norge:) men mest for spenningens skyld.Og vi har oppdaget at det er trivelig å gå kommentarer. Vi er stadigvek vilt begeistret for stoffene vi fikk i posten. Ha en god dag, hilsen Silje og Vibecke

Rebekka sagde ...

Så skal man lige pludselig holde tungen lige i munden; mine tal er vist 1+3+4+5.

Krydser fingre for lidt kransekage (var sy til nytår, så fik ikke den store fornøjelse ud af det der).

Tak for uendelig meget inspiration.

Mvh Rebekka

Lou sagde ...

1+3+5 til mig - så fik jeg også lige tænkt lidt på en lørdag aften! ;-D

[Spitzenklasse] sagde ...

1+3+5 til mig, tak.

Camilla sagde ...

Uhm, hvor lækkert, jeg har en flaske Asti der vil stå godt til kransekagen ;-)
1+3+4+5 til mig

Og tillykke med de mange faste læsere - har kun 1 :-D

Garsdal sagde ...

og 1+2+3 til mig, hvis ikke festen er lukket:-)

En fugl i hånden sagde ...

Kære Karen

Så kunne jeg endelig også finde herhen... ;)

Tillykke med din store læserskare - jeg er som du ved iblandt dem og nyder din skønne blog og smækre stil og smag :)

Jeg er med som følger: 1+3+5

KH Helle

Fru Melgaard sagde ...

Tillykke med alle de faste læsere:o).

Jeg deltager med 1+3+5.

Vh. Louise

Anonym sagde ...

Tillykke med de 500 stk. Mig må det blive 1+3 Mvh Jette Merrild

trinesoehest sagde ...

500 læsere!! Det er jo helt vildt!! Jeg er snart oppe på 100 og det er da også lidt, hvis jeg selv skulle sige det ;-)
Hvis jeg har forstået det rigtigt, har jeg tallene: 1 + 3 + 5 :-)

Mette sagde ...

1 + 3 :-)
Mette

Emilie sagde ...

hej Karen, jeg er jo ikke så garvet men prøver her med 1,3,4,5 og lægger så links ind i gadgets og i næste indlæg i min blog, der i øvrigt savner faste læsere! ; ) Tak for din venlighed i weekendens email udveksling! Det er dejligt med omsorgsfulde mennekser out there! Sej blog du har! -E

Tine sagde ...

Ej, hvor får jeg bare lyst til kransekage lige nu... Mmmm..
Sikke en fin giveaway, og tillykke med de mange læsere..
Det må blive...
1+3+4+5.... Det var næsten en hel opgave at finde ud af, hvordan man deltager...

Linnea skriver: sagde ...

Jeg måtte læse vejledningen flere gange men tror nok jeg er en
1 + 3;-)
Så har jeg da hvert fald en chance for vinde...

Mette Glerup sagde ...

Hej Karen
Hold da op, hvor er det helt vildt!! Så mange læsere - det er jo vildt godt gået!
Jeg er med på trækning 1+3+4+5 :o).
Mange hilsner
Mette

Camilla sagde ...

Hej Karen,
Jeg er kagesulten som altid, så jeg satser på at kransekagen skal til Ikast. 1+3
Knus Camilla

Fru Jaconsen sagde ...

uh det er lige mig kh Tinekj@mail.dk

Rikke sagde ...

1+3+5 må det blive her fra mig, som ny fast læser (endelig fik jeg min egen blog så det nu er muligt for mig at blive officiel fast læser selvom jeg nu har fulgt med her længe)
Krydser alt hvad der krydses kan;)
/Rikke

Garn, hund & kat sagde ...

jeg har læt vejledningen flere gange og tror 1,2, 4 & 5 såfremt jeg kan få 5 til at virke er det jeg kan deltage med.

Glæder mig til at læe med her - ser vældigt spændende ud :-)

Herr og Fru Nordnes sagde ...

hurra!! 1+2:))

smilehull sagde ...

Jeg vil også være med:)

1+3+4+5 vil jeg tro det blir da!

Christina Ravn sagde ...

Hej Karen, tillykke med alle de læsere på din skønne blog. Jeg vil gerne være med i din give away.

1+3 må det blive til :)

DiSign-Keramik sagde ...

Tillykke med dine mange faste læsere.

Jeg er med på 1+3....

Håber jeg vinder kransekagen, elsker kransekage, og ellers flagranken vil jeg også blive rigtig glad for.

Mange lørdagshilsner fra
Dianna

Marianne sagde ...

2+3 til meg!
alt det beste og forsatt god weekend.

Villa Ko sagde ...

Lækre sager! Jeg vil gerne deltage: 1+3+4+5... kan ikke helt finde ud af om nr 2 kun er for nye læsere... :-)
Jette / Kamma og Ko

Mette sagde ...

Lækker give away - 1+3+4+5 herfra

Tanja sagde ...

Sikke tiden flyver afsted når man er på din side.. Men jeg er os ny læsere.. Så der er jo utrolig mange spændende sager på denne blog :)

Vil gerne være med her..

Så det må blive til:
1+2 også er jeg lidt i tvivl om hvilket tal det giver at jeg linker til denne give away i højre side på min blog..

Vh.
Tanja

Annchen sagde ...

Mums...:)
Lækker præmie...
Det bliver 1+3+5 til mig her i sidste øjeblik..
Kh Anne

Turid Holm Flaa sagde ...

Hei, nå kom jeg helt ut av hva jeg skulle gjøre :-D. Er fast leser, det blir kanskje 1. Klem fra Turid

MollyMy sagde ...

Jeg vil gerne være med her. 1+3+5.

Jeg har en påske give away, hvis du skulle ha lyst til at deltage :)

IF Stjernen sagde ...

UHMMM kransekage...

1+3+5 er mine tal :-)

blang sagde ...

Skønne, skønne ting!

Mon ikke jeg er med på 1+2? Tror jeg nok ;-)

illu-mina sagde ...

Jeg krysser av for 1+3+5. Takk for en inspirerende blogg å følge.

Hide Gard og Glasdesign sagde ...

Hei.

Det må verte 1+2 på meg. Her var det mykje fint.

Veronica

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sagde ...

Mmmmm,kransekake er min favoritt. Deltar bare med 1 lodd.

Anonym sagde ...

Kære Karen
jeg snupper 1+3+4+5
Tillykke med de mange læsere....krydser fingre for nogle af dine smukke flag!
KH Heidi

Stine sagde ...

Tillykke med de mange fast læsere

Det må blive 1 + 3 til mig ;-)

SOLSAUM sagde ...

Då blir det 1+ 3 til meg;o)

mette b sagde ...

Tillykke emd de mange læsere. Jeg sent smider jeg 1+3 i puljen.
Klem fra
mette

Tina sagde ...

1 + 2 til mig :) Jeg var nu fast læser i forvejen, men ikke via google tingen :) Så den tæller vel ikke.