søndag den 8. november 2009

Forårs fornemmelser

Der skal ikke ret meget mere end de rigtige blomster til og jeg kan sættes i en helt anden årstids stemning. Det sørgede en god veninde for. Tak Helene.
Det har været en dejlig dag. Tak for alle jeres kommentarer om hvad I laver sådan en søndag. Jeg nåede også en del vasketøj og lidt oprydning i kaos kælderen....(Når man altid har gang i noget, skal der været et sted hvor det "vokser sammen" om ørerne på en ikke? Sig nu ja...det er min evige dårlige samvittighed at det bare RODER i den kælder altid :) )

Lige om lidt kommer BONDERØVEN igen på DR2. Glem nu ikke at se det. Yndlingsprogrammet for hele familien. Jeg elsker hans udsagn: "Det skal nok blive godt". Det kunne godt være mit motto også.
Og imens kan vi så nyde optakten til Julen. Syslerne sniger sig stille ind her hos os.
I morgen skal vi fejre Ida Katrine. På den rigtige 7 års dag.
Dagen begynder med morgenmad og gaver kl. 6.30.HURRA.

12 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Skønne blomster. God dag i morgen.

En fugl i hånden sagde ...

Ih ja, de blomster giver i den grad forårsfornemmelser - dejligt med sød veninde.

Og by the way - den enes kvindes kælder, den andens loft... og så siger jeg ikke mere.

Helle

mette b sagde ...

og den tredjes...

God fødselsdag i morgen.

tusindfryd sagde ...

Dejligt at have bonderøven tilbage, han har bare alt på det loft!!!
Ønsker jer en dejlig fest i morgen tidlig. Stort knus til fødselaren herfra ;-)

Birgitte sagde ...

Tillykke med lillepigen. Håber hun får en dejlig dag;0)

Signe sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med hende.

Rikke Wegner Fyrst sagde ...

Stort tillykke med datterens 7 års fødselsdag idag. Jeg har faktisk også fødselsdag idag men bliver dag 37 år... Glæden er dog stadig stor når man spændt ligger og venter i sengen på fødselsdagssang fra hele familien. Ønsker jer en smuk novemberdag og fødselsdag.
Rikke, Steiner Odense

Camilla sagde ...

Tillykke med hende :-)

Knus Camilla

Unknown sagde ...

Tillykke med de 7 år !!

Hanne ... sagde ...

- var det bare kælderen det rodede i :-)

Birgitte sagde ...

Jeg har givet dig en award min blogven;0)

Ann-Christine sagde ...

Jeg er helt med på mottoet:
det skal nok blive godt.
Det er en god tilgang at have til tingene :)