torsdag den 2. juli 2009

Min mors have

Efter min fars død for snart 3 år siden, købte min mor nyt hus her i Silkeborg, hvor vi også bor.
Haven er lillebitte, men meget velindrettet, lige på nær det flotte abetræ, der er blevet så stort at man ikke kan hejse flaget mere.....

Smukkere og mere specielt træ findes næppe....

Og ellers er der baghus, fin stenbelægning og yndige roser i massevis.

På billederne kan man ikke se vores lille aftenfest....vi var faktisk 11 til aftensmad og kaffe.
Min søster er her jo stadig med 3 børn, hendes barndoms skoleveninde med søster og søsterbarn, mine to, og så naturligvis også min mor.....sikke en hygge, og sikke et dejligt dejligt og meget varmt sommervejr!!!!

2 kommentarer:

Margrethes hus og hage sagde ...

Det så ut som en nydelig hage :) Og apetreet er veldig spesielt, nesten som en silhuett!

Unknown sagde ...

Det er slik det skal være. Mye kos sammen med unge og gamle. vakker hage som dere kan sitte å kose dere i. :-)