tirsdag den 30. juni 2009

Kom til kage i haven...

"Kom til kage i haven mor", blev der råbt udefra. Og da jeg kom ud var der disket op med de lækreste kager....måske de var lidt sandede og tørrre hvis man skulle spise dem rigtigt, men godt så de jo ud.

Den turkis "flormelis" er kridt de har raspet og drysset over.

" Hvis man tager mørk jord er det sandkage", fik jeg at vide.

Og her chokoladeboller på en lagkagebund. Der er jo stil over det.
Mine piger, bedste veninden Mia og min søsters 3 "amerikanske" børn havde været bagersvende hele eftermddagen. Efter kagetallerkenerne var ryddet var det tid til et bad inden sengetid, for man får sorte tæer af en hel dag i haven når man er barn her hos os.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så søte de er :-) Det får meg til å minnes når jeg selv lagde masser av skitkager med pynt på, det var jo så gøy...

Margith sagde ...

Hej Karen! så fine kager.

KirstenK sagde ...

Dejlige kager... Jeg bliver budt på den slags kager hver dag...