fredag den 5. september 2008

Retro jul...kom bare an

Jeg har ventet og ventet...ikke på julen, men på at kunne vise jer de nye retro stoffer vi har lavet i Stof og Stil til det nye kombinerede jule- og boligkatalog. Jeg indrømmer de er utraditionelle dem jeg viser her. Hvis du ikke har fået kataloget endnu, kan du se det på Stof og Stils hjemmeside.
Her finder du også alt det traditionelle julede.



Det er i øvrigt vores to døtre der er blevet brugt som modeller på Stof og Stils billeder....

9 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sagde ...

Hej Karen!!

Tack snälla för dina rara ord på min blogg - jag blir sannerligen jätteglad & vad roligt att träffa på designern bakom min omtyckta duk dessutom! Den har fått mycket fin kritik i sommar kan jag meddela :)

Vilken härlig blogg du har - kikar gärna in här igen!

Kram/Jes

Huset på toppen sagde ...

Flotte bilder fra retro jul:-)Nydelige farger og modeller vi kan sy!
Så koselig at dine jenter får være modeller:-)

Ønsker deg en fin helg!

Tone sagde ...

Så flott blogg du har :-)
Og tusen takk for kommentar på bloggen min. Synes retro stoffene var kjempefine, jeg. Og så gøy at det er døtrene dine på bildene! Ha en fortsatt fin helg :-)

Vibeke sagde ...

Stilige stoffer!

God lørdag til deg og "modelljentene" dine :0)

Klem

Caroline/drömlägenheten goes radhus sagde ...

Åhhhh!!!! Katalogen kom härhomdagen och fick mig att börja drömma om allt jag ville ha! Superinspirerande och fin katalog!

Vad roligt att er dotter fick vara med i katalogen!

Kram Caroline

Jeanette sagde ...

Hei Karen, har enda ikke komt meg ut i butikken stof og stil....
men håper jeg får d til snart!!:)
flotte sider du har, og så mye lekkert fra retro jul.
Ha en strålende uke!
Titter innom igjen.

☆Therese sagde ...

Hei - jeg har fått katalogene fra Stoff og Stil :) Har sittet og sett litt i dem - må se mer!!

Herlige bilder og skjønne modeller :o)

Ingunn sagde ...

Dette var en herlig blogg!!Jeg kommer nok tilbake!!!

Katarina sagde ...

Har fått begge katalogene og syns det var mye fint i de. Dere er flinke. Savner ett stort peace strykemerke i "diamanter" som jeg kunne ha bak på en cardigan...hint,hint... :-):-)klem